Blog
// Legfrissebb:
Most leleplezzük a Coca Cola nagy sikerének titkát! KATT IDE!
Szeretnéd tudni, hogy hogyan lett sikeres a világ egyik legismertebb márkája, a Coca Cola? Olvass tovább, lesz néhány meglepő tény, amit nem is gondoltál volna!
Olvass tovább >>
Három út a szakértői márkához, vágjunk bele együtt!
Hallottál már arról a három útról, amikből akkor kell választanod, mikor szakértői márkát szeretnél felépíteni? Ha nem, akkor tarts velünk, mert elhoztuk neked ezt a három utat, amivel ezt a márkát meg tudod valósítani!
Olvass tovább >>
FIGYELEM! Itt a fizetős Facebook és Instagram! Mi fog történni?
Hallottad már az új hírt? Elérkezett a reklámmentes/előfizetéses Facebook és Instagram!
Olvass tovább >>
7 kreatív reklám kampány a nagyvilágból
Kevés a pénzed reklámra? Meríts inspirációt és mintát ebből a 7 friss, kiemelkedően kreatív kampányból, amit az iparágadban még garantáltan senki sem használd fel.
Olvass tovább >>
Hogyan használd a Facebook csoportokat marketinghez?
Friss kutatás világít rá a csoportok megnövekedett fontosságára, plusz 7 nem szokványos módszer, amivel marketingezésre használhatod a csoportokat
Olvass tovább >>
Kinnlevőség behajtása marketinggel
Hogyan hajtsd be ügyvéd nélkül a kinnlevőségeidet? 3 marketing trükk, amivel a pénzt is beszeded, és a piacodat is megneveled
Olvass tovább >>
Előfizetés piaci bevezetése – 7 jótanács
Piacra akarsz dobni egy új előfizetéses szolgáltatást? 2006 óta foglalkozunk előfizetésekkel, fuss végig a 7 legjobb tanácsunkon.
Olvass tovább >>
Facebook videók organikus elérése
Elszólta magát a Facebook fejlesztője, megtudtuk, mi a Facebook videók organikus elérésének első számú kritériuma.
Olvass tovább >>
Mi az a Clubhouse, és hogyan vezették be a piacra?
A legújabb social média szenzáció: mi ez, mire való, és mi volt az a különleges piaci bevezetési technika, amit Te is elsüthetsz?
Olvass tovább >>
Valentin-napi marketing ötletek
SOS és last minute Valentin-napi marketing ötletek kampányhoz, ajánlathoz, aktivitás generáláshoz - még akkor is, ha azt hitted, hogy ezt már lekésted...
Olvass tovább >>
Facebook oldal minőség – a 7 fő összetevő
Csökkent az elérésed? Túl drága a hirdetés? Lehet, hogy rendbe kell tenned a Facebook fiókod minőségét, nézzük, hogyan...
Olvass tovább >>
A „KMI teszt”!
Ha jó a cuccod, gazdaggá tesz. Ha nem jó, tönkretesz. Ez a KMI teszt...
Olvass tovább >>
KKV marketing vs koronavírus
Nem a körülményektől függött elsősorban, hogy kire hatott jól vagy rosszul. A friss kutatás eredményei...
Olvass tovább >>
Árakciózz ütősen: 16 árakció típus
16+1 ütős tipp, ha árakcióznál.
Olvass tovább >>
17 kampány típus, ami jobb, mint az árakció
Ugye nem csak ár akciók a kampányaid?! Ha egy limitált piacból kell megélned, változatosan kell kampányolnod. Megmutatjuk, hogyan! (Ezért a blogbejegyzésért sok pénzt kellene kérnem. Na mindegy, majd ha meggazdagodtál ezeken a kampányokon, visszatérünk rá)
Olvass tovább >>
Kedvenc reklámjaim – Másold le és tarolj!
Ezzel a 12 nem mindennapi ötlettel és egy kis kreativitással, kiváló sikereket érhetsz el.
Olvass tovább >>
Online futószalagok – Termék eladás + szakértői vevőszerzés
Honlapot tervezel? Vagy online kampányt? Itt a tervrajz, hogy milyen elemekből kell felépítened. DUPLA kiadás: 1. Online futószalag egy terméked folyamatos eladásához; 2. Szakértői futószalag folyamatos vevőszerzéshez.
Olvass tovább >>
A piackutatás alapjai – hogyan fogj hozzá?
“Ő valahogy mindig megérezte, hogy mi van a piacon, és elsőként hozott jó döntéseket!” - kire mondják ezt? Arra, aki rendszeresen piackutat. “De hogyan kell piackutatni, az nem bonyolult és drága?” - csak ha nem értesz hozzá 🙂 Tarts velem és megmutatom, milyen adatokat kell megszerezned a piacról és hogyan (egyszerűbb mint hinnéd), hogy a döntéseidet megbízható információra tudd alapozni...
Olvass tovább >>
Marketing kivitelezők: a sikeres együttműködés 3 titka
Réka a Marketing Fitnesz programot viszi, idén már 11. éve. Nagyon sok ma ismert és sikeres cég Réka kezei közül került ki. Ezen program keretében 9-10 hónap alatt segít rendbe rakni a cégedet, leginkább marketingszempontból, de a stratégia kialakításában is tud segítséget nyújtani.
Olvass tovább >>