Blog
// Legfrissebb:
10 ok, amiért IGAZÁBÓL vásárolnak a vevők
Mi az a 10 fő érzelem, aminek a szikrája berobbantja a vásárlási ösztönt?
Olvass tovább >>
A vágykeltő kérdőív trükk
Hogyan kelts vágyat egy új vevőben a terméked, szolgáltatásod iránt egy meglepően egyszerű de kevéssé ismert módszerrel?
Olvass tovább >>
Áremelés versenyágazatban
6 egyszerű módszer, hogy Tőled vegyék akkor is, ha nálad drágább - vevővesztés nélkül!
Olvass tovább >>
KKV marketing vs koronavírus
Nem a körülményektől függött elsősorban, hogy kire hatott jól vagy rosszul. A friss kutatás eredményei...
Olvass tovább >>
Árakciózz ütősen: 16 árakció típus
16+1 ütős tipp, ha árakcióznál.
Olvass tovább >>
17 kampány típus, ami jobb, mint az árakció
Ugye nem csak ár akciók a kampányaid?! Ha egy limitált piacból kell megélned, változatosan kell kampányolnod. Megmutatjuk, hogyan! (Ezért a blogbejegyzésért sok pénzt kellene kérnem. Na mindegy, majd ha meggazdagodtál ezeken a kampányokon, visszatérünk rá)
Olvass tovább >>
Kedvenc reklámjaim – Másold le és tarolj!
Ezzel a 12 nem mindennapi ötlettel és egy kis kreativitással, kiváló sikereket érhetsz el.
Olvass tovább >>
Online futószalagok – Termék eladás + szakértői vevőszerzés
Honlapot tervezel? Vagy online kampányt? Itt a tervrajz, hogy milyen elemekből kell felépítened. DUPLA kiadás: 1. Online futószalag egy terméked folyamatos eladásához; 2. Szakértői futószalag folyamatos vevőszerzéshez.
Olvass tovább >>
A piackutatás alapjai – hogyan fogj hozzá?
“Ő valahogy mindig megérezte, hogy mi van a piacon, és elsőként hozott jó döntéseket!” - kire mondják ezt? Arra, aki rendszeresen piackutat. “De hogyan kell piackutatni, az nem bonyolult és drága?” - csak ha nem értesz hozzá 🙂 Tarts velem és megmutatom, milyen adatokat kell megszerezned a piacról és hogyan (egyszerűbb mint hinnéd), hogy a döntéseidet megbízható információra tudd alapozni...
Olvass tovább >>
Marketing kivitelezők: a sikeres együttműködés 3 titka
Réka a Marketing Fitnesz programot viszi, idén már 11. éve. Nagyon sok ma ismert és sikeres cég Réka kezei közül került ki. Ezen program keretében 9-10 hónap alatt segít rendbe rakni a cégedet, leginkább marketingszempontból, de a stratégia kialakításában is tud segítséget nyújtani.
Olvass tovább >>