A Valentin-napi marketing ötletekről a videó alatt olvashatsz!

Ha azt hiszed, hogy lemaradtál a Valetin-napról, még mindig tehetsz valamit…

Igaz, hogy csak pár nap van február 14-ig és már nem tudsz felépíteni egy rendes kampányt, de van még néhány dolog, amit megtehetsz és ezekből hoztunk is Neked néhányat. Sok sikert!

1. Ajándék ajánló

Az első, hogy csinálj egy ajándék ajánlót. Rengetegen szeretik az olyan listákat, ahol egy adott témával kapcsolatban összegyűjtenek nekik egy csokorra valót. Összegyűjtesz különböző ajándékokat, amikről kiküldesz a meglévő listádnak egy emailt vagy kiraksz egy posztot a Facebook oldaladra egy linkkel a webshopodhoz. Tipikus férfi ajándékok, tipikus női ajándékok, ajándékot macskás lányoknak vagy kutyás fiúknak… Rengetegen nem tudják, hogy milyen kis aprósággal lephetnék meg ilyenkor a szerelmüket, ezért az emberek keresik és szeretik az ilyen ajánlókat, plusz ezekkel azonnal el is lehet adni!

2. Páros vásárlás

Biztosan Te is láttál már olyan közös pólókat, amit párok vesznek és valamilyen olyan felirat, motívum van rajtuk, ami jelzi, hogy ők egy párt alkotnak. Ugyanezt (mármint a közös vásárlást) meg tudod csinálni Te is, csak a saját termékeddel. Ha éttermed van, akkor egy pizza a fiúnak, egy saláta a lánynak és desszert mindkettőjüknek. Vagy közös ékszer, mondjuk egy karkötő, amit a fiú és a lány is tud hordani. A Covid előtt még ilyenkor  kiöltöztünk és elmentünk egy romantikus vacsorára egy étterembe, most ezt egy kellemes, kanapén ülős, Netflixezéssel egybekötött páros menüzéssel tudják az emberek pótolni és ebben kell nekik segíteni.

3. Élmény otthonra

Ha most megveszik a termékedet, vagy csak megrendelik és online kifizetik, akkor adj mellé egy élményt Valentin-napra. Például, ha vesznek egy nagyobb értékű ajándékot, akkor küldesz mellé egy masszőrt páros masszázsra, vagy egy fodrászt, sminkest akinek a segítségével kicsit hangulatosabbá tudják tenni a karenténos Valentin-napot. Olyan dolgot találj ki, amikre az emberek nem is feltétlenül gondolnának, de felkapják a fejüket rá és kicsit kimozdítja őket a szürke hétköznapokból. A gotomarketing csoportban biztos találsz erre partnereket!

4. Online tréning élmény

Nincs időd kiszállítani a terméket? Csinálj egy online tréninget! A területeden találd ki, hogy milyen hasznos tudást lehetne átadni a vásárlóidnak, és csinálj egy élő bejelentkezést 14-én. Ha mondjuk borokkal foglalkozol, akkor állíts össze egy listát, hogy milyen borokat szerezzenek be a résztvevők és mutasd meg nekik, mire figyeljenek egy bor választásánál, hogyan kell kóstolni és azt is, hogy milyen ételhez milyen bor illik. Ezzel nem csak hasznos dolgot adsz, hanem a szakmában való jártasságodat is megmutatod a követőidnek, így növelve a hitelességed. Persze ezt nem könnyű minden termékkel és szolgáltatással megcsinálni, de legyél kreatív, biztosan kitalálsz valamit (plusz a fenti videóban találsz további ötleteket)

5. Személyre szabott, apró kis ötlet

Anno a direkt marketing hőskorában, amikor bejött az automatizált telemarketing, az ügyes kereskedők utánozták egy-egy híresség hangját, aki „felhívott Téged” az adott cég ajánlatával. Na erre tuti Te is felkapnád a fejed! A gotomarketingnél is volt olyan exkluzív ajánlat, hogyha vásároltál Wolf Kati lemezeiből egy adott példányszámot karácsonyra, akkor Kati elkészített egy személyre szabott karácsonyi videó-köszöntést a partnereidnek. Sajnos a jelenlegi helyzetben a színészeknek, zenészeknek nincs lehetőségük a színpadokon dolgozni, így biztosan meg tudsz velük állapodni egy kedvezőbb árban, hogy mind a kettőtök jól járjon egy ilyen együttműködéssel. Gondolkodj el rajta, mert ebből is sokat ki lehet hozni.

+1, játssz és nyerj!

Ha már nem is tudod kiszállítani a megrendelt terméket, hirdesd meg egy ilyen ajánlattal: „ha most megveszi, akkor részt vesz egy játékban, amivel utazást, ételkupont, egyedi ajándékcsomagot stb. nyerhet.” Az egyetlen amit kérj érte, az valamilyen közösségi média aktivitás. Posztolják ki, hogy milyen könyvet olvasnak, milyen filmet néznek vagy posztoljanak a romantikus vacsorájukról és ezen jelöljék meg az általad kitalált, egyedi hashtaget. A lényeg, hogy mozgasd meg őket és pörgesd fel a social médiád aktivitását. Itt is összefoghatsz egy partnerrel és (ha mondjuk mind a ketten csináltok egy-egy játékot) akkor a játékban résztvevők között kisorolhatjátok egymást termékeit vagy szolgáltatásait.

Szóval ha esetleg még nem találtál ki semmit Valentin-napra, akkor siess és valósítsd meg valamelyik ötletet. Ne aggódj, még van időd!:)

Ha érdekel a videó további, „Hírek” rovata, akkor csatlakozz a ➔ gotomarketing közösséghez!