Blog
// Legfrissebb:
Abúzív kényszerkapcsolatban él a Facebookkal a kkv-k többsége
A Facebook által letiltott vállalkozások 55%-a semmilyen magyarázatot nem kapott, miközben egy letiltás által okozott átlagos kár közel 1,2 millió forint volt.
Olvass tovább >>
Őrült üzleti ötletek, amikből dől a pénz
10 vállalkozási ötlet, amik garantáltan felpörgetik a kreativitásodat
Olvass tovább >>
A konkurencia-leváltó levél
A legendás ajánlat, amivel telített piacon is tarolhatsz és “elszerethetsz” ügyfeleket
Olvass tovább >>
10 ok, amiért IGAZÁBÓL vásárolnak a vevők
Mi az a 10 fő érzelem, aminek a szikrája berobbantja a vásárlási ösztönt?
Olvass tovább >>
A vágykeltő kérdőív trükk
Hogyan kelts vágyat egy új vevőben a terméked, szolgáltatásod iránt egy meglepően egyszerű de kevéssé ismert módszerrel?
Olvass tovább >>
Áremelés versenyágazatban
6 egyszerű módszer, hogy Tőled vegyék akkor is, ha nálad drágább - vevővesztés nélkül!
Olvass tovább >>
Ismeretlenségből az iparágad élére, szokatlan marketing modellekkel
Hogyan legyél drasztikusan eltérő, ami már a vevőknek is feltűnik? Példákkal!
Olvass tovább >>
Hogyan kell egy céget pozicionálni – lépésről lépésre?
Tudtad, hogy a Nike, amikor indult, kizárólag maratonfutókra volt specializálva? Ezzel tört be a piacra, ezzel a szűkítéssel. A pozícionálás a legfontosabb marketing feladatod, amit ha nem végzel el, akkor a hangod elvész a zajban...
Olvass tovább >>
Top 5 online vásárlási szempont – 2021 update
Ha fent vagy a social-en, és szeretnéd robbantani a követőbázisodat, akkor figyelj, mert jön pár újdonság 🙂
Olvass tovább >>
Piackutatás: amit SOHA ne kérdezz meg a vevőktől
Ha fent vagy a social-en, és szeretnéd robbantani a követőbázisodat, akkor figyelj, mert jön pár újdonság 🙂
Olvass tovább >>
Hogyan szerezz több követőt – őrült módszerek (egy részük legális!)
Ha fent vagy a social-en, és szeretnéd robbantani a követőbázisodat, akkor figyelj, mert jön pár újdonság 🙂
Olvass tovább >>
Rosszindulatú kommentek kezelése: mit törölj, vagy mit válaszolj?
Ha a posztod, hirdetésed alá érkezenek troll, spam, rosszindulatú vagy vádaskodó kommentek, mit érdemes törölni, melyikre válaszolj és mit válaszolj? Példákkal.
Olvass tovább >>
„Reménytelen eset a termékem?”
Hogyan mérem fel egy konzultáción 10 perc alatt, hogy a termékedben / szolgáltatásodban van-e piaci potenciál, vagy évekig fogsz küzdeni csalódottan, mások sikereire irigykedve?
Olvass tovább >>
Bizalomépítés villámgyorsan
Ismeretlen vagy még a piacon? Vevők nem ismernek, nem bíznak benned? Durva hátrányból indulsz? Ugorj a sor elejére ezzel az extrém technikával!
Olvass tovább >>
Miért nem indul be a céged? Top 10 marketing probléma
Marketing duguláselhárítás: keressük meg együtt, hol akad el a céged sikere? Top 10 ok, plusz egy bónusz.
Olvass tovább >>
Monster vs Red Bull: piaci betörési esettanulmány
Van gigantikus, "legyőzhetetlen" konkurensed a piacon? Így vedd vele fel a versenyt...
Olvass tovább >>
Bizalomépítés: mennyire gyanús a céged első látásra?
Jelek, amik megléte vagy hiánya elrettenti azokat, akik először találkoznak a cégeddel. Hány pontot érsz el a csekklistánkon?
Olvass tovább >>
Lezárások utáni újranyitás: 10 marketing tennivaló
Hogyan pótold be a kiesett forgalmat, és kezdd el újraépíteni a leapadt tartalékaidat
Olvass tovább >>
Jótett helyébe jót várj!
Inspiráló kampányok, amikkel egész kis cégek úgy tették jobbá a világot, hogy közben sokszorosan jól jártak ők is.
Olvass tovább >>
7 kreatív reklám kampány a nagyvilágból
Kevés a pénzed reklámra? Meríts inspirációt és mintát ebből a 7 friss, kiemelkedően kreatív kampányból, amit az iparágadban még garantáltan senki sem használd fel.
Olvass tovább >>
Hogyan használd a Facebook csoportokat marketinghez?
Friss kutatás világít rá a csoportok megnövekedett fontosságára, plusz 7 nem szokványos módszer, amivel marketingezésre használhatod a csoportokat
Olvass tovább >>
Kinnlevőség behajtása marketinggel
Hogyan hajtsd be ügyvéd nélkül a kinnlevőségeidet? 3 marketing trükk, amivel a pénzt is beszeded, és a piacodat is megneveled
Olvass tovább >>
Előfizetés piaci bevezetése – 7 jótanács
Piacra akarsz dobni egy új előfizetéses szolgáltatást? 2006 óta foglalkozunk előfizetésekkel, fuss végig a 7 legjobb tanácsunkon.
Olvass tovább >>
Facebook videók organikus elérése
Elszólta magát a Facebook fejlesztője, megtudtuk, mi a Facebook videók organikus elérésének első számú kritériuma.
Olvass tovább >>
Mi az a Clubhouse, és hogyan vezették be a piacra?
A legújabb social média szenzáció: mi ez, mire való, és mi volt az a különleges piaci bevezetési technika, amit Te is elsüthetsz?
Olvass tovább >>
Valentin-napi marketing ötletek
SOS és last minute Valentin-napi marketing ötletek kampányhoz, ajánlathoz, aktivitás generáláshoz - még akkor is, ha azt hitted, hogy ezt már lekésted...
Olvass tovább >>
Facebook oldal minőség – a 7 fő összetevő
Csökkent az elérésed? Túl drága a hirdetés? Lehet, hogy rendbe kell tenned a Facebook fiókod minőségét, nézzük, hogyan...
Olvass tovább >>
A „KMI teszt”!
Ha jó a cuccod, gazdaggá tesz. Ha nem jó, tönkretesz. Ez a KMI teszt...
Olvass tovább >>