Kepek
Kapocs
 
 
Wolf Gábor
a Marketing Commando alapítója
Iratkozz fel a népszerű hírlevelünkre,
töltsd le azonnal a VIP ajándékokat:
Máj.
28

Hogyan kell ajánlatkérésre válaszolni?

Hogyan válaszolj egy ajánlatkérésre? A 3 tégla módszer

Előfordul, hogy egy ügyfél ajálnatot kér Tőletek, és miután azt kiküldtétek, az embereid "megfeledkeznek" az ügyfélről? Akkor sürgősen olvastasd el velük ezt a bejegyzést...

 

 

Máj.
14

Hogyan ne legyél unalmas?

Hogyan ne légy unalmas?

"A régi idők főbűne az volt, ha elkövettél valami nagy hibát. A mai kor főbűne: ha unalmas vagy"
David Halberstam, Pulitzer díjas riporter

Blogolsz? Facebookozol? Hírlevelezel? Videózol? Szeretnéd, ha figyelnének Rád?

Szeretnél sok "lájkot", hozzászólást, megosztás, tapsot, sok vevőt?
Rettegsz attól, amikor írsz, hogy semmi hatásod nem lesz a világra?

Akkor itt az egyes számú kúra a számodra: 

NE ... LÉGY ... UNALMAS!

De hogyan??? Hát ezzel a 7 módszerrel...

 

 

Máj.
06

A zseniális popcorn stratégia

A zseniális popcorn marketing stratégia

Mit szólnál, ha azt mondanám:

  • A Popcorn-multiplexbe járunk szombat esténként, ahol mellékesen filmet is lehet nézni,

  • A "McCola-ba" járunk inni, ahol egyébként hamburger is kapható,

  • Ha üres a tank, akkor elmegyünk egy útmenti "élelmiszer-kútba", ahol, ha már ott vagyunk, benzint is kaphatunk,

Egy egészen más képet mutat a világ, ha...

 

 

Máj.
05

10 ok, hogy felvidd a céged a Facebook-ra

Facebook marketing: miért kell a cégednek fent lennie?

1) Négymillió magyar felhasználó a Facebook-on!!! Ilyen elérést eddig csak az RTL és a TV2 tudott felmutatni...

2) ...

 

 

Ápr.
23

Utcalány vagy luxusprosti - melyik szinten áll a céged?

Utcalány vagy luxusprosti - melyik szinten áll a céged?

Van, akinek egy óráért egymilliós "tiszteletdíjat" fizetnek. 

Van, aki egy "numeráért" kétezer forintot kér.

Mi a különbség?

 

 

Ápr.
14

Celeb marketing stratégiák - avagy hogyan használj sztárokat a céged népszerűsítéséhez?

- Azt hiszed, egy celeb megfizethetetlen?
- Szerinted ma már senki nem hisz nekik, ha valamit reklámoznak?
- Gondolod, hogy a Te imázsodat rontaná egy sztár? 

Akkor ideje újra gondolnod a "celeb marketinget", mert ez az utóbbi időben RENGETEGET fejlődött!

3 stratégia, amit Te is alkalmazhatsz...