Biztosak vagyunk abban, hogy köztetek, olvasók között is sokan vannak, akik már vagy elkezdték, vagy erősen gondolkoznak azon, hogy egy hiteles és jó szakmai márkát építsenek fel maguknak. Viszont azt is tudjuk, hogy ezt nem egyszerű elkezdeni, ezért is hoztunk egy kis segítséget, hiszen az egyik legfontosabb, hogy induláskor melyik utat választjuk.

Úgyhogy vágjunk is bele, építsünk közösen egy bombabiztos szakértői márkát!

Már többször elhangzott, hogy három lehetőséged van, amikor egy ilyen márkát szeretnél felépíteni magadnak. Ez a három lehetőség nem más, mint:

1.A király szolgája

2.A tudomány papja

3.A nép tanítója

Tudnod kell, hogy mindegyik jó választás, de egyik sem tökéletes! És, hogy ez miért van így?

Az élet számos területén megtanulhattuk, hogy bizony mindennek van előnye és hátránya, és ez itt sincs másképp. Mind a három választásnak, lehetőségnek megvan a maga előnye és hátránya, azért is fontos, hogy mérlegelni alaposan mérlegelni kell a döntés előtt.

De hát, egy kis kihívás mindig kell, nem? Lessük is meg ezeket a szempontokat!

A király szolgája

Ha a király szolgája vagy, akkor igaz, hogy rengeteg pénzt fogsz csinálni, de mindenki utálni fog. Sőt, még a szakma is féltékeny lesz, a nép pedig csókosnak fog hinni. A legjobb dolog ilyenkor, amit tenni tudsz, hogyha háttérben maradsz ilyen szürke eminenciás. 

A tudomány papja

Ha a tudomány papja vagy, akkor a jó az, hogy elérheted a szakma csúcsát, viszont jó ha ezzel ellentétben tudod, hogy feltehetőleg keveset fogsz keresni, és egy szűk körön kívül senki nem fog ismerni téged. 

A nép tanítója

Ha a nép tanítója vagy, akkor lehetsz a leghíresebb, és akár nagyon sok pénzt csinálhatsz. De! Garantálni tudjuk azt, hogy a szakma meg fog vetni, mert a szent tudományukat lehoztad, leegyszerűsítetted a nép nyelvére, és ez nem mindenkinek fog tetszeni.

Ahogyan kezdtük is, még egyszer elmondjuk, hogy nem olyan egyszerű a választás. Látjátok is, hogy mindenhol van pro és kontra, azért arra ösztönzünk benneteket, hogy alaposan gondoljátok át, hogy Ti melyik utat választanátok magatoknak. 

Azt is kiemeljük megint, hogy nincs rossz választás, az a legfontosabb, hogy Te, saját magadnak melyik gondolod a legmegfelelőbbnek, hogyan tudnád vagy szeretnéd elképzelni magadat. 

Úgyhogy nem egyszerű a feladat, de szánjatok erre időt és agyaljatok ezen kicsit!

Mit gondolsz, hozzád melyik illik a legjobban a saját maga előnyeivel és hátrányaival?

@marketingcommando 3 utad van, ha szakértői márkát építesz 👑🔬👩‍🏫 Mi ez a 3 út, és mik az előnyeik-hátrányaik? A szakértői márka a személyes márka csúcsa, és ésszel kell építeni, stratégiával kell építeni - nem lehet csak úgy, össze-vissza. --- #szakértő #personalbrand #személyesmárka #vállalkozás #üzlet #marketing ♬ eredeti hang - Gábor Wolf