
Minden fontos INFÓ ebben a videóban
Biztonsági intézkedések, maszk használat, és minden más amiről tudnod kell.

Minden fontos INFÓ ebben a videóban
Biztonsági intézkedések, maszk használat, és minden más amiről tudnod kell.


Előadók és témák

Wolf Gábor, Marketing Commando
nyitó előadása
Marketing Commando
nyitó előadás
Törtess, Téríts, Tarolj!
Kezdesz belesüppedni a jólétbe? Vagy éppen csúszik ki a kezedeből minden, amiért éveket áldoztál az életedből? Nehezedre esik megemberelni magad és újra nekigyürkőzni a növekedésnek?
Hadd pumpáljak beléd egy nagy adag motivációt, és mutassak meg szenzációs példákat cégekről, vállalkozókról, meghökkentő marketing stratégiákról, amik megváltoztatták egy cég sorsát és sosem látott növekedésnek indították őket…

Nyirő Réka
Marketing Commando
Marketing Commando
Elhallgatni arany? Őszinteség vs ködösítés a marketingben
Igen, kétélű fegyver: amatőrök csúnyán megvághatják magukat vele – de a profik kezében mesteri eszközzé válik. Nézz meg kiemelkedő példákat, ahol cégek ezt elbukták / jól építkeztek belőle, és Réka segít megtalálni a sikerük közös többszörösét.
Az igazság, jól elmondva: Neked terápia – a cégednek pedig felemelkedés.


Alkér Orsolya
Magánpénzügyi Akadémia
Magánpénzügyi Akadémia
Cégvagyonból nagy magánvagyon
„A céged pénze nem a Te pénzed!” – de mégis, honnan máshonnan teremthetnénk magunak privát vagyont???
A vállalkozók többsége a legerősebb anyagi forrását hibásan, de legalábbis nem hatékonyan aknázza ki. Pedig egyre többüknek lenne miből gyüjtenie… Neked van már vagyonteremtési stratégiád? Mert ha még nincs, akkor most lesz!

Dicsőfi Balázs
Dale Carnegie
Dale Carnegie
Vezess és élj!
Nagyobb hatással vagy a világra, mint hinnéd – nézzük, mekkora az erőd és hogyan élhetsz vele?
Balázs szenvedélyesen tanítja, coacholja és kutatja azt a témát, hogy vezetőként a felelősséged milyen messze túlmutat azon, hogy mennyi pénzt temel a céged. A siker több mint pénz – a siker felelősség.
Hogyan élj vele?


Szabó Károly „Carlo”
Kaméleon Reklámstúdió
Kaméleon Reklámstúdió
Az arculat megmutatja, ki vagy
Barlangrajztól a lájkig végigkíséri az emberi kultúrát a megjelenés fontossága. Lovagoktól a hipszterekig, amforáktól az okostelefonokig, minden betű, szín, és forma üzen… és kategóriákat határoz meg.
Mit üzensz Te a világnak?

Fülöp Zoli
Hírnévügynökség
Hírnévügynökség
A döntő érv
Ha küszködsz néha, hogy „mit kellene most mondani, hogy meggyőzzem?”, akkor figyelj! A döntő érv az, amely végül meggyőz. Vevőket, hogy nálad vásároljanak. Kollégákat, hogy büszkék legyenek a munkahelyükre. Újságírókat, hogy rólad cikkezzenek.
Ez a tudomány az argumentáció, a meggyőző érvelés területe. (Ezzel tréningezte az előadó Wolf Gábort a Puzsér elleni vitára is.)

Hajnali szekció workshopok:
Az idő (nem) Neked dolgozik?

Káli György
senior digital strategist, DDB Budapest
senior digital strategist, DDB Budapest
Ötlettől az 1.0 prototípusig 45 perc alatt
Less be velünk a kulcslyukon át a startupok világába!
A világ legtempósabb bizniszei hogyan gyűjtik, kezelik, és főleg: Gyorstesztelik az ötlet hegyeket, amikből végül majd egyetlen egy lesz csak, ami meghozza a sikert?
Jöjjön egy módszer, amivel az illúziók és a reménykedő tervezgetés helyett friss tényekre és az első tapasztalatra támaszkodhatsz!

Lippner Tamás
Sell and Speak
Sell and Speak
Szedd be a pénzt!
A workshopon kifejezetten értékesítőkkel is dolgozó, vagy értékesítői csapatok vezetőinek szóló ötletekkel gazdagodhatsz: Hogyan tekerjük fel és varrjuk el az elejtett szálakat, hogyan tudjuk a megrendelőket döntésre sarkallni?
Mert az idő több mint pénz, lezárni pedig tudni kell: időben, határozottan. És aztán irány az új ügyfél!


Wolf Gábor
Marketing Commando
Marketing Commando
„Mi működik ma?”
Kilapult a konverziód? A legjobb tartalmaidra alig reagálnak?
A tegnapi bajnok ajánlatodra már csak szállingóznak a vevők? A legjobb hirdetésed árai elszálltak az égbe?
Nézzük, mi működik ma!

Sebestény Márton
Online Capital
Online Capital
„Irány a LinkedIn”
Az összes reklámpénzedet a Facebook és a Google perselyébe szórod? Ha eddig nem hirdettél a LinkedIn-en, hatalmas lehetőséget hagysz ki!
De nem vagy vele egyedül: a LinkedIn-en a nagy többség még indig nem találja a helyét, nincsenek használható LinkedIn szakértők, tréningek, workshopok.
Ha most belehúzol, még iparági elsőként arathatsz le egy éhes és jól célozható közönséget. És könnyebb, mint gondolnád…


Janata Kriszta
Marketing Commando
Marketing Commando
Az üzenet átment
Tegnap információhiányos volt a világ, ma információ-túltengésben szenvedünk. Tegnap a tényeket kaptuk és alkottunk belőle véleményt, ma véleményeket kapunk és próbálunk következtetni a tényekre.
Tegnap minden iparágat a titokzatosság övezte, mára minden vevő a témád szakértőjévé vált.
Ha ebben az új világban azt akarod, hogy az üzeneted átmenjen, új szintre kell emelned a kommunikációs játékodat…

Wolf Gábor
Marketing Commando
Marketing Commando
Mi lesz most velünk? ???
Második hullám. Független hírforrások halála. Közelgő gazdasági mélypont. Stabil iparágak összeomlása.
És még van, aki azon agyal, hogy milyen fotót tegyen ki az Instára?! Szerencsére még egy bizonytalan jövőre is lehet tudatosan tervezni – mert minden, ami meg fog történni, az egyszer már megtörtént.
Csak újra kell értelmezni.




Időpont:
2020. augusztus 26-27
(szerda-csütörtök)
Helyszín:
Park Inn by Radisson Budapest
1138 BP, Szekszárdi u. 16-18


A Marketing Szuperkonferenciára
a jegyvásárlás véget ért – de miért?


A Marketing Szuperkonferencia ugyanis már nem egy publikus rendezvény, hanem a gotomarketing PRO tagjaink éves összejövetele és szakmai rendezvénye.
A gotomarketing PRO tagsághoz jár a Marketing Szuperkonferencia jegy, valamint a korábbi konferenciák felvételéhez való hozzáférés.
Hogyan lehetsz gotomarketing PRO tag és juthatasz hozzá a 2020-as konferencia felvételéhez?
Először csatlakozz a gotomarketinghez most, és amikor legközelebb nyílik a PRO szint kapuja, fogsz kapni értesítést és upgrade-elhetsz.
