Célunk, hogy minden szempontból gördülékeny és pozitív
élmény legyen ez a két nap, ezért néhány fontos részletre
hadd hívjuk fel a figyelmedet!

HELYSZÍN ÉS IDŐPONT:

MIKOR: 2020. 08. 26-27. (szerda-csütörtök)

Augusztus.26-án:
– regisztráció: reggel 8:30-tól 9:15-ig,
– teremnyitás 9:15-kor,
– ebédszünet tervezett időpontja: 13:00-14:00
– a nap zárása várhatóan 19:00 körül.

Augusztus 27-én:
– workshop teremnyitása reggel a korán kelőknek 9:15-kor,
– a nap zárása várhatóan 17:30-kor.

HOL: Park Inn by Radisson Hotel Bálterme (alagsor)
1138 Budapest, Szekszárdi u 16-18. (-1 szint)

A legtöbb érkezőre reggel 9 körül számítunk.

Ha el akarod kerülni a legnagyobb tömeget, parkolási nehézségeket,
akkor gyere 1/2 9 és ¾ 9 között, lesz mivel elfoglalni magadat az
előadások előtt is, erről egy kiváló társaság gondoskodik!

PARKOLÁS, MEGKÖZELÍTÉS

Autóval:

Az épület előtti kis utcákban fizető parkolás van (175 Ft / óra / auto),
valamint a közeli Tesco áruház parkolójában van lehetőséged megállni autóval, szintén fizetős.
A szálloda mélygarázsában is van lehetőség parkolni, de csak
max 70 autónak. Ennek díja legutóbbi információink szerint 300 Ft / óra / autó vagy 2 800 Ft / nap / autó. Az
igénybevételéhez érkezéskor a szálloda főbejáratánál kell átmenetileg megállnod, a
recepción parkolókártyát kérni, csak ezzel tudsz behajtani a mélygarázsba.
A helyszín bejáratainál hostesseink várnak majd – nem fogsz eltévedni!

Ingyenes parkolás:
A Szekszárdi utcán végighajtva fordulj balra, itt hamarosan keresztezel egy vasúti sínt. A sínek után már szabadon parkolhatsz, díjfizetési zónán kívül.

Tömegközlekedéssel:

A 3-as (kék) metroról a Városkapu vagy a Gyöngyösi utca nevű megállónál kell
leszállnod, ahonnan kb 10 perc sétával érhető el a szálloda,
illetve a 120-as busz jár arra, amiről a Kámfor utca nevű megállónál kell leszállnod.

REGISZTRÁCIÓ:

Augusztus 26-án reggel 8:30 – től 9:15 – ig , a szállodába
belépve jobb kéz felé eső lépcsőn sétálj le a teremhez. Itt kapod meg a névkitűződet, az első napra való maszkodat és a piros / sárga / zöld karszalagodat.

A konferencia időbeosztása rendkívül szoros (sokan leszünk és
igen sűrű a program!), ezért kiemelten fontos, hogy az előadások
kezdési időpontját pontosan betartsuk.
Kérjük, hogy minden szünet végén időben foglald el a helyedet.
A zavartalan előadások érdekében a későn érkezőket nem tudjuk a
széksorok közé beengedni.

BIZTONSÁG:

Kollégáink és a többi velünk dolgozók, illetve mindannyiunk egészsége érdekében, kérjük, fogadd el azokat az intézkedéseket, melyekkel a corona vírus terjedését próbáljuk megakadályozni. Ezzel kapcsolatban részleteket a alábbi videónkban hallhatsz:

MIT HOZZ MAGADDAL?

Minden szükséges holmit biztosítunk számodra: papírt, tollat,
nézni, hallani, megtanulni valót – ezen kívül maszkokat, karszalagokat, fetőtlenítőt is.
Te csak gyere friss és nyitott elmével,
a többi a mi dolgunk

ÉTEL, ITAL

Ebéd: az ebédszünet várhatóan 75 perc lesz.
A szálloda bejáratánál lévő Street Bar éttermében van al a carte kiszolgálás, de
tekintettel arra, hogy milyen sokan leszünk, garantáltan NEM tudnak majd kiszolgálni
úgy, hogy ne késd le az előadást!

Javasoljuk a szintén a földszinten, de hátrébb található Map gyorséttermet, ahol
egyszerre 150-en is tudnak étkezni.

E mellett a közeli Tescoban számos étterem várja a betérőket.

Ezen kívül a szünetekben cash büfé működik a konferencia-szinten, ahol kávét,
üdítőt, szendvicset vásárolhatsz.

Kérjük, bármilyen megoldást választasz, kalkulálj az idő szűkösségével
és azzal, hogy a délutáni előadásokat mindenképpen pontosan fogjuk
elkezdeni!

ÖLTÖZÉK?

Ahogy máskor is, most is azt javasoljuk, öltözz kényelmesen az egész
napos munkához – de ne felejtsd el, hogy Te magad „kiállításon” leszel,
azaz a megjelenésünk is a vállalkozásunk imázsát közvetíti. Tehát úgy
gyere, ahogy mások előtt is jól érzed magad – legyen az farmer vagy öltöny.
Ha zavar a légkondícionálás, mindeknéppen hozz magaddal egy kardigánt / kendőt / kabátot!

A legfrissebb marketing infókkal, homlokracsapós aha-pillanatokkal
és az ország legkiválóbb vállalkozóinak társaságával várunk
augusztus 26-án reggel 8:30-tól a 13. Marketing Szuperkonferencián!

Várunk a konferencián!

a Marketing Commando csapata