2024-ben az Év Marketingese Díj
megújul!
Idén először a gotomarketing tagok is pályázhatnak.
Lehet, hogy ez lesz a Te legnagyobb lehetőséged?

Jelentkezés lezárult:
Mi az Év Marketingese Díj?
Az Év Marketingese Díjat 2008-ban alapította a Marketing Commando, hogy megmutassa, milyen hatása van a marketingnek egy vállalkozás sikerére.
A versenyzők valódi sikersztorikat mutatnak be, amelyből a többi vállalkozás ötleteket és inspirációt gyűjthet, ezzel is segítve, ösztönözve őket a siker felé vezető úton.


Miért éri meg jelentkezned?


Hezitálsz még?
Nézd meg, milyen VIP társaság tagjává válhatsz!

Ők már bizonyították
a rátermettségüket.
Csatlakozz az Év Marketingese Díj korábbi nyerteseinek exkluzív klubjába!
Már 16 díjazottunk van,
Te lehetsz a 17. ebben az előkelő társaságban.

Nézd meg, kik nyerték el a díjat 2020 óta!


Sóskuthyné Mészáros Mira
Marco Mobili

Ferkov Lajos
Famous Steakhouse

Majoros Zsuzsa
Varróház

Ambrus Barbara
Enteriőr
Hogyan pályázhatsz?

Legyen egy saját sikersztorid!
Mutass be egy konkrét marketing kampányt, ami annyira jól sikerült, hogy úgy gondolod: „ezt meg kell mutatnom a többieknek!”


Készíts egy videót!
Mutasd be ezt a marketing sikersztorit egy 3 perces videóban.


Küldd el nekünk!
Töltsd fel a videódat és a vállalkozásod adatait a jelentkezési űrlapon.
Milyen videót várunk Tőled?
Mutatjuk, hogyan add el a sztoridat 3 percben!
Mutatjuk,
hogyan add el a sztoridat
3 percben!

Mondd el a videó elején, mi volt a kiinduló probléma, az álom, a vágy, a célod, vagy a felismerésed.

Mikor és hogyan jött az ötlet, hogy „ezt fogom tenni!”?

Röviden mutasd be a kampányt, hogy tanulhassunk a példádból.

Milyen kihívásokkal kellett megküzdened?

Mi a három fő (legnagyobb) tanulság?

Milyen eredményeket értél el, és hogyan változott meg az életed?

A szakértői zsűri tagjai,
akik már bizonyítottak a saját szakmájukban.

Wolf Gábor
A Marketing Commando alapítója, a Kisvállalati Marketing Biblia c. üzleti bestseller szerzője, egyetemi vendégelőadó
A díj alapítója, aki ezzel 2008-ban elindította az első olyan szakmai versenyt, ami kkv-sok marketingben nyújtott tevékenységét ismeri el. Elsősorban a pályázatok szakmaiságát, kreativitását bírálja el.

Janata Kriszta
A Marketing Commando társalapítója és tanácsadója, a Budapesti Metropolitan Egyetem címzetes docense és a kkv marketing szak oktatója
17. éve készíti fel a versenyzőket a megméretésre, a témák és a prezentációk közhasznúságát, adaptálhatóságát mérlegeli.

Fülöp Zoltán
Kisvállalati pr specialista, a Hírnévügynökség alapítója, az Edutus Egyetem és a Budapesti Metropolitan Egyetem oktatója
A legelső Év Marketingese! 2008-ban ő vitte el a kupát – ma a verseny és a versenyprezentációk PR értékét felügyeli.

Sóskuthyné Mészáros Mira
A Marco Mobili Bútoráruház társalapítója és a 2023 Év Marketingese Díj nyertese
Sikeres üzletasszony és zseniális marketinges, aki számos közügyet is képvisel – feladata a kisvállalkozói szemmel leginspirálóbb versenyprezentációk kiválasztása.

Dr. Bodó Gergő
Ügyvéd, a Dr. Bodó Gergely ügyvédi iroda alapítója
Maga is dobogós versenyző, feketeöves marketinges, aki a verseny és a versenypreztentációk jogszerűségét ellenőrzi.
A pályázat menete
1.

2.

3.
4.

5.

6.
Ki nyeri az
Év Marketingese Díjat?
Szakértői bizottságunk 5 versenyzőt választ ki, akik a Szuperkonferencián egyenként 10 perces önálló prezentációkban mutatkoznak majd be. A végső döntés a konferencia közönsége, hús-vér vállalkozók kezében van: titkos szavazással döntenek majd arról, melyikük történetét tartják a leginspirálóbbnak, a legnagyobb marketing húzásnak, a GYŐZTESNEK.

Úgy érzed lehet, hogy
te vagy 2024 Év Marketingese?
Akkor vágjunk bele!

KAPCSOLAT:
TELEFON: 06 30 825 7162
EMAIL: hello@marketingcommando.hu
© Copyright marketingcommando.hu | Minden jog fenntartva | Az oldalt készítette: Landing24