Előkészületi útmutató a marketing konzultációs naphoz

Kedves Ügyfelünk,

Köszönöm, hogy jelentkezel a konzultációs napra! Egy intenzív programnak nézünk elébe, ahol átbeszéljük nem csak a stratégiádat, de egészen "lemegyünk" a taktikai, azaz a megvalósítási szintre, ahol konkrét kampányokat is meg tudunk már tervezni.

Sok ilyen napot csináltam már, és a tapasztalatom röviden összefoglalva ez:

minél felkészültebben érkezel, annál kevesebb lesz az időpazarlás,

..azaz annál több időnk lesz az igazi, fontos marketing feladatokkal foglalkozni hatékonyan. /p>

Egy ilyen nap háromféleképpen szokott végződni:

1) Leggyakrabb esetben: olyan tanácsokat kapsz (akár stratégiai, akár egészen konkrét kivitelezési javaslatokat), amiket a csapatoddal, kivitelezőiddel meg tudsz valósítani, és így további együttműködés nem szükséges

2) Az esetek 10%-ban: szeretnél rendszeresen konzultálni velem (havonta, negyedévente), erre ott helyben tudunk adni egy kedvező konstrukciót

3) A konzultációt valamelyikünk félbeszakítja, amely esetben a befizetett díjat 1 munkanapon belül visszautaljuk.

Kérlek, hogy a tanácsadásra az alábbiakkal készülj fel:

1) Hozd el - lehetőleg kinyomtatva - a jelenleg használt marketing anyagaidat:

- Érdeklődő- és vevőszerző marketing anyagok:
- hirdetések,
- csalik,
- email sorozatok,
- offline sorozatok,
- referáló form-ok,
- vevőket regisztráló "adatgyűjtő" marketing anyagokat,
- termék prosik,
- sales prezentációk, stb.

2) Mit tudsz a vevőidről?

- Készült-e bármilyen felmérés a vevőidről? Hozd magaddal!
- Vannak-e összegyűjtött és összesített vevői visszajelzések az ügyfélszolgálatodról?

3) Mit tudsz másokról?

- Hogyan ÉS hol reklámoz a konkurencia? Ha van ilyen gyűjteményed, hozd magaddal.
- Hasonló de nem konkurens portékák: ugyanannak a célközönségnek készült, hasonló árfekvésű termékek és szolgáltatások: mi megy jól a piacodon, és azt hol és hogyan reklámozzák? Ha van ilyen gyűjteményed, hozd magaddal.

4) Számok

- mennyibe kerül egy érdeklődő / egy vevő (per média, per kampány)
- mennyi egy vevőd élettartam értéke?
Ha ezeket tudod, feltétlenül legyen Nálad az adat.
- Egyéb statisztikák: mekkora a piac, mekkora a piaci részesedésed (és a konkurenseké), hogyan változott a piac az elmúlt években. Bevétel per marketing eszköz, bevétel per csatorna, bevétel per értékesítő stb.

A kozultáció helye és időpontja

- A konzultáció időpontját és helyszínét telefonon egyeztetjük
- A konzultáció időtartama: 9:00-16:00-ig tart

A konzultáció fizetési feltételei

- A konzultáció díja 350 000 Ft+áfa, amely egy külön megküldött számla alapján fizetendő.
- A konzultáció helyszíne Budapest. Magyarországon belüli vidéki helyszín esetén (Budapest területén kívül, az ország egész területén egységesen) a díjhoz hozzáadódik 40 000 Ft+áfa.

Javasolt létszám a konzultáción

- A legjobb, ha egyedül veszel részt rajta. Így tudunk a leggyorsabban haladni.
- Amennyiben van tulajdonostársad vagy állandó marketingesed, akit feltétlenül szeretnél bevonni, akkor természetesen ott lehetnek, de egy professzionális figyelmeztetéssel tartozom: minél többen vagyunk, annál lassabban haladunk.

Garancia

- A konzultációs napra 100%-os elégedettségi és pénzvisszafizetési garancia érvényes (a konzultáció napján 12:00-ig jelezheted, ha inkább meggondolod magad)

Ne felejtsd el: minél felkészültebb vagy, annál eredményesebb lesz ez a nap!

Üdvözlettel,
Wolf Gábor

Jelentkezési lap >>