Előkészületi útmutató a marketing konzultációs naphoz

Kedves Ügyfelünk,

Köszönöm, hogy jelentkezel a konzultációs napra! Egy intenzív programnaknézünk elébe, ahol átbeszéljük nem csak a stratégiádat, de egészen"lemegyünk" a taktikai, azaz a megvalósítási szintre, ahol konkrétkampányokat is meg tudunk már tervezni.

Sok ilyen napot csináltam már, és a tapasztalatom röviden összefoglalvaez:

minél felkészültebben érkezel, annál kevesebb lesz az időpazarlás,

..azaz annál több időnk lesz az igazi, fontos marketing feladatokkalfoglalkozni hatékonyan.

Egy ilyen nap háromféleképpen szokott végződni:

1) Leggyakrabb esetben: olyan tanácsokat kapsz (akár stratégiai, akáregészen konkrét kivitelezési javaslatokat), amiket a csapatoddal,kivitelezőiddel meg tudsz valósítani, és így további együttműködésnem szükséges

2) Az esetek 10%-ban: szeretnél rendszeresen konzultálni velem (havonta,negyedévente), erre ott helyben tudunk adni egy kedvező konstrukciót

3) A konzultációt valamelyikünk félbeszakítja, amely esetben abefizetett díjat 1 munkanapon belül visszautaljuk.

Kérlek, hogy a tanácsadásra az alábbiakkal készülj fel:

1) Hozd el - lehetőleg kinyomtatva - a jelenleg használt marketinganyagaidat:

- Érdeklődő- és vevőszerző marketing anyagok:
- hirdetések,
- csalik,
- email sorozatok,
- offline sorozatok,
- referáló form-ok,
- vevőket regisztráló "adatgyűjtő" marketing anyagokat,
- termék prosik,
- sales prezentációk, stb.

2) Mit tudsz a vevőidről?

- Készült-e bármilyen felmérés a vevőidről? Hozd magaddal!
- Vannak-e összegyűjtött és összesített vevői visszajelzések azügyfélszolgálatodról?

3) Mit tudsz másokról?

- Hogyan ÉS hol reklámoz a konkurencia? Ha van ilyen gyűjteményed, hozdmagaddal.
- Hasonló de nem konkurens portékák: ugyanannak a célközönségnekkészült, hasonló árfekvésű termékek és szolgáltatások: mi megy jól apiacodon, és azt hol és hogyan reklámozzák? Ha van ilyen gyűjteményed,hozd magaddal.

4) Számok

- mennyibe kerül egy érdeklődő / egy vevő (per média, per kampány)
- mennyi egy vevőd élettartam értéke?
Ha ezeket tudod, feltétlenül legyen Nálad az adat.
- Egyéb statisztikák: mekkora a piac, mekkora a piaci részesedésed (és akonkurenseké), hogyan változott a piac az elmúlt években. Bevétel permarketing eszköz, bevétel per csatorna, bevétel per értékesítő stb.

A kozultáció helye és időpontja

- A konzultáció időpontját és helyszínét telefonon egyeztetjük
- A konzultáció időtartama: 9:00-16:00-ig tart

A konzultáció fizetési feltételei

- A konzultáció díja 350 000 Ft+áfa, amely egy külön megküldött számlaalapján fizetendő.
- A konzultáció helyszíne Budapest. Magyarországon belüli vidéki helyszín esetén (Budapest területén kívül, az ország egész területén egységesen) a díjhoz hozzáadódik 40 000 Ft+áfa.

Javasolt létszám a konzultáción

- A legjobb, ha egyedül veszel részt rajta. Így tudunk a leggyorsabbanhaladni.
- Amennyiben van tulajdonostársad vagy állandó marketingesed, akitfeltétlenül szeretnél bevonni, akkor természetesen ott lehetnek, deegy professzionális figyelmeztetéssel tartozom: minél többen vagyunk,annál lassabban haladunk.

Garancia

- A konzultációs napra 100%-os elégedettségi és pénzvisszafizetésigarancia érvényes (a konzultáció napján 12:00-ig jelezheted, ha inkábbmeggondolod magad)

Ne felejtsd el: minél felkészültebb vagy, annál eredményesebb lesz ez anap!

Üdvözlettel,
Wolf Gábor

Jelentkezési lap >>