MSZK2019

Szuper

Konferencia


Innovátorok, gyülekező! UTOLSÓ jegyek a Marketing Szuperkonferenciára, dönts ma... 😎 Lapozz le!



Helyszín:
Park Inn by Radisson Budapest
1138 Bp, Szekszárdi u. 16-18.
Időpont:
2019. május 15-16.

Innováció, nem csak ösztönösen

Te nem másolsz. Téged másolnak. Te innoválsz.

Tegnap ösztönösen.
Ma tapasztalatból.
Holnap tudatosan, PRO-fiként ;-)

A járatlan útnak is van térképe…


Csatlakozz!

Az innovatív éli túl egyedül

Új terméket innoválsz. Piacot. Kommunikációt. Meginnoválod a marketinged. Különben lemaradsz, eltűnsz.

A vevőnek az innovatív kell

Aki innovatív, az divatos. Releváns. Trendi. Szexi. Vonzó. Okos. Aki másol, az ódivatú. Régi. Elmaradott. Lassú. Unalmas. Ciki.

Széllel szemben:
az innovátor élete

Wolf Gábor | Marketing Commando

Te is csak azokat követed, akik folyton változnak, megújulnak. Aki megragad, az eltűnik a hírfolyamból, eltűnik a beszállítók közül, eltűnik a piacról. Úgy hogy innoválsz.

Ám az innovátor az életét ellenszélben éli: ellenáll a csapatod, ellenállnak az alvállalkozóid, ellenáll a piac nagy része is.

De ahogy a repülő is csak ellenszélben tud felszállni, tartod a tempót. Hogyan adj rá gázt és húzd fel a gép orrát? Mert fel, szállunk!

Csatlakozz!

A belső marketing innovációja

Janata Kriszta | Marketing Commando

Fogy a munkaerő. Egyre nehezebb új embert találni. Kolléga hűség > Vevőhűség.

Lassan fontosabb, hogy BEFELÉ hogyan marketingezel. De ez egy új művészet, egy új képesség. Kriszta ezt a területet kutatta az elmúlt években, és most megmutatja: mi az a vezetői képesség, ami ma az új versenyelőny.

És a legjobb: amit eddig tanultál a marketingről, azt egy kis csavarral újra tudod hasznosítani - Kriszta megmutatja, hogyan.

Csatlakozz!

Bombabiztos innováció

Pesti Borbála | FrieslandCampina

Hogyan innovál egy akkora cég, amely nem engedhet meg magának hibát termékfejlesztésben?

Borbála, a profi multis marketing menedzser, végig fog vezetni a módszerén, amivel bármit dobnak piacra, azt instant imádja a piac, még a legnagyobb versenyben is, a lehető legkisebb reklámköltés érdekében (ez jó, ugye?)

Készülj, mert Borbála meg fog cáfolni két oszlopos marketing elvet a pozícionálással és a vevőhűséggel kapcsolatban, hatalmas versenyelőnyt kínálva ezzel Neked.

Csatlakozz!

Ösztönösből
tudatos innováció

Zajdó Csaba | Innonic Group

Csaba csapata egyre nagyobb. Ömlenek az ötletek. De melyiket lehet a leggyorsabban kivitelezni? Vajon ugyanabban rejlik a legnagyobb lehetőség? Melyik ötlet viszi a céget a stratégiai jövőképe felé, és melyik vinné tévútra? Hogy csinálják ezt a profik?

Ha több ötleted van, mint amennyit életed végéig valaha meg tudnál valósítani, akkor ezt az előadást látnod kell!

Csaba módszere zseniális, mert segít szelektálni az ötleteid közt, segít fókuszálni, és segít a káoszban végre csendet és rendet teremteni.

Csatlakozz!

Sales: az innováció alfája és omegája

Lippner Tamás | Sell and Speak

Tamás banki háttérből jött, ahol a kulcsszó a szolgáltatás fejlesztés, avagy service design. Ők a “láthatatlant” fejlesztik és adják el.

Az innováció kezdete a sales: ők hozzák az ügyfelektől a problémákat, igényeket. Hogyan kell ezt az infót rendszer szinten kinyerni belőlük?

Az innováció vége a sales: csak olyan fejlesztésnek van értelme, amit utána a sales el is tud adni.

Mi ennek a módszertana, és hogyan tudod vele felpörgetni a szolgáltatás fejlesztésedet?


Csatlakozz!

Melyik lehetőséget válaszd?

Sebestyén Márton | Online Capital

Szeretnél elmenni egy jóshoz, aki tudja előre, hogy melyik ötletedből lesz világsiker és fejőstehén - és melyikből lesz szélmalomharc, ami leszívja a tartalékaidat és az életkedvedet is?

Bréking: nem kell jóshoz fordulnod, van rá szoftver, amivel eldöntheted, ezt fogja megmutatni a közönségünknek Sebestyén Marci, aki kivételesen nem ijesztgetni jön, hanem egy megoldással…

Csatlakozz!

Új cucc. Új név. Új élet.

Patkós Alexandra | Exclusive Beauty
Csiby Ágnes | Pszichológus
Kokas Sándor | Green Rabbit

3 sikeres vállalkozó, 3 innováció, 3 sikersztori:

Alexandrát frusztrálta egy munkakörülménye, úgyhogy innovált egyet és üzletet csinált belőle.

Ágnes sok év kereskedelmi marketing után pszichológus praxist indított - és rekord gyorsasággal megtöltötte azt.

Sándorról, aki disztribúcióval foglalkozik, kiderült, hogy ősi tehetsége van a márkanév adáshoz. Hogy csinálja?

Csatlakozz!

Ez már művészet

Innováció a művészetben - hogy ne csak az üzletből inspirálódj:

Pirner Alma , akit kinevettek anno, hogy rúdtáncol, sőt, tanítani is akarja, haha. Micsoda sztori!

Wolf Péter: hogyan kell slágert írni? Két út vezet oda...

És Vámos Robi , aki egy közös gyakorlattal bebizonyítja, hogy sokkal nagyobb kreatív erő rejlik benned, mint hinnéd, és vár a kitörésre...

CSATLAKOZZ!

Ki lesz az Év Marketingese?

Az MSZK legizgalmasabb programja: 5 bátor vállalkozó színpadra áll, és őszintén elmeséli a sztoriját. Néha a nehéz indulást. Néha a kudarcot. Néha a teljes reménytelenséget. Hogyan birkóztak meg ezekkel a démonokkal? Versenyzőink idén (abc sorrendben):

Demeter Claudia / Demeter Chocolate
Kovács Milán / Főkönyvguru
Dr Mészáros Patrícia / PETricia Állatorvosi Rendelő
Pohl Ákos / CEOS
Soós Adrienn / Schüssler Natúrkozmetikumok

CSATLAKOZZ!

Záró előadás:
Adrenalin marketing

Wolf Gábor | Marketing Commando

Ha tavaly tetszett a “Made in Japan Marketing”, akkor ezt imádni fogod: marketing stratégiák és zseniális ötletek a sport és a sport marketing világából.

Eszméletlen kampányok, amivel a tegnap hézagos nézőterek mára dugig teltek. A titkos fűszer, amitől olyan irgalmatlanul motiválóak a sportmárkák reklámjai - és amit Te is használhatnál. Inspirálódj, szórakozz és töltsd tele a kreatív ötlettáradat - csak a Marketing Szuperkonferencián!

CSATLAKOZZ!

Nem vehetsz jegyet!

De kaphatsz ajándékba 😎😎😎

A Marketing Szuperkonferencia már nem egy nyílt konferencia, hanem a gotomarketing PRO tagjaink zártkörű rendezvénye.

Hogyan juthatsz be?

Nézd meg ezt a rövid magyarázó videót!

Csatlakozz!

Mi az a
gotomarketing PRO?

A VIP ügyfeleink közössége, aminek tagjaként ezeket kapod meg:

  • Jegyet a Marketing Szuperkonferenciára 
  • A korábbi konferenciáink videó felvételeit (folyamatos feltöltés alatt)
  • Exkluzív Facebook csoportot, ahol Wolf Gábor is napi szinten válaszol a kérdésekre 
  • Hetente egy élő videót - hogy képben legyél a marketing újdonságaival
  • A Marketing Commando tananyagok egyre bővülő könyvtárát 

Igen, csak az jöhet a Marketing Szuperkonferenciára, aki gotomarketing PRO tag.

Csatlakozz!

Kik járnak az “MSZK”-ra?

Hallottál már a Mannáról? Táblácskáról? Patkós Alexandra sminktetoválójáról? Hormonmentes Jankáról? Kreisz Eszter Szuperképesség bizniszéről? A Széchenyi Optikáról? A Yurkov stílustanácsadóról? Biros Levente Online Márkaboltjáról? A Chefparádé főzőiskoláról? A First Beer-ről? Fóliás Juciról?

Ők mind régi Marketing Szuperkonferencia, vagy “MSZK” törzsvendégek, az ügyfeleink krémje. Vajon azért járnak az MSZK-ra, mert sikeresek? Vagy azért sikeresek mert az MSZK-ra járnak? :)

Egy biztos: egy ilyen társaság felhúz. Motivál. És a legjobb tudást követeli. Ne azt döntsd el, hogy akarsz-e jönni. Hanem hogy akarsz-e ilyen lenni.

CSATLAKOZZ!

Mennyibe kerül?

Pezsgőt főúr, fizetek!
A gotomarketing PRO 1 éves díja
199 900 Ft+áfa. Ezért:

  • Kapsz egy jegyet a Marketing Szuperkonferenciára
  • Megkapod a korábbiak felvételét, szép fokozatosan
  • Eljöhetsz a Marketing Expóra is grátisz
  • Része leszel egy exkluzív FB csoportnak
  • Hozzáférést kapsz az egyre bővülő tananyag könyvtárunkhoz

Csatlakozz!

Hűség.
Siker.
Köztünk
a helyed!



A jelentkezés lezárult

MINDEN JEGY ELKELT!