MSZK2025 – Fontos infók

MSZK2025 Fontos infók

EZ JÓ SOK INFO, DE ÉRDEMES ELOLVASNOD:
MINDEN AMIT TUDNOD KELL, HOGY EZT A KLASSZ NAPOT KIMAXOLHASD, BENNE VAN!

Helyszín

A konferencia helyszínének a Park Inn by Radisson Budapest Hotelt választottuk. Mire számíts? Modern, minimalista környezet, profi kivitelezés és a már megszokott csúcskategóriás audiovizuális színpadi technika vár.

Megközelítés

Cím: 1138 Budapest, Szekszárdi Utca 16–18.

Ha autóval érkezel, a helyszín könnyen megközelíthető a Váci úton keresztül. A Park Inn Budapest saját zárt mélygarázzsal rendelkezik, de csak korlátozott számban érhetők el a parkolóhelyek. Ha a szálloda parkolója megtelne, a környező utcákon is van lehetőség a parkolásra. Figyelem! A parkolás a mélygarázsban és az utcán is fizetős.

A Park Inn Budapest Hotel könnyen megközelíthető BKV-val:

– Metróval:

Az M3-as (kék) metróval utazva szállj le a Forgách utca megállónál, amely körülbelül 10 perc sétára található a hoteltől.

– Busszal:

A 105-ös és a 15-ös busz is megáll a közelben. Ha a belvárosból érkezel, a 115-ös busz is kényelmes opció.

– Villamossal:

Bár a villamos közvetlenül nem áll meg a hotelnél, az 1-es villamossal utazva, a Dózsa György út megállónál átszállhatsz a metróra, majd a Forgách utcánál leszállva már csak egy rövid séta választ el a hoteltől.

Szállás

Kedvezményes szállás lehetőség az MSZK 2025 résztvevői számára!

Ha szeretnél a helyszínen szállást foglalni, arra is van lehetőség:

2025. november 20-ig történő foglalás esetén az alábbi kedvezményes szállás árakat biztosítjata a Park Inn Budapest Hotel az MSZK résztvevői számára:

STANDARD szoba 1 főre: 38.000,- HUF/ éj

STANDARD szoba 2 főre: 44.000,- HUF / éj

Szobaár tartalma: bőséges svédasztalos reggeli, ÁFA (5%), idegenforgalmi adó (4%), fitness terem és WIFI.

Érkezés előtt 7 nappal történő módosítás, vagy lemondás esetén 1 éjszaka szállásdíj kötbérként kerül terhelésre. Érkezés előtt 7 napon belüli lemondás, vagy no show esetén a teljes tartózkodásra vonatkozó szállásdíj kötbérként kerül terhelésre.

A foglalási igényt az alábbi email címen lehet jelezni: reservations.budapest@parkinn.com

Program

Idén is rengeteg programmal készülünk! Lesznek izgalmas előadások, Év marketingese beszámolók, közte meg azok a bizonyos SZÜNETEK, amik tudjuk, mennyire fontosak – szóval korán kezdünk és jó sokáig fogjuk bírni. 🙂

A nap programja:

  • 8:30 – Érkezés és regisztráció
  • 9:15 – Teremnyitás
  • 9.30 – Nyitó előadás
  • 13:00 – 14:15 – Ebédszünet
  • 19:15 – Program zárása

A pontos időbeosztást November 24-én tesszük közzé.

Mit hozz még magaddal?

Csak a személyes holmidat, mert füzetet, tollat biztosítunk a regisztrációnál. A laptopodat és a telefonodat tudod használni, de tölthetőségüket a staff tagjai nem tudják biztosítani számodra.

Öltözék

Gyere úgy, hogy kényelmes legyen egy egész napra az öltözeted, de állj készen a bizniszre is. 😉

Étel, ital

A rendezvényen az ellátás önköltséges.

Az ebédszünetben a környékbeli éttermeket is meglátogathatod. A Madarász Irodapark pár perc sétára található, de a közelben van Belfrit, KFC és Don Pepe is. Ha csak egy gyors harapnivalóra van szükséged, 2 perc séta a Belga Pékség.

A hotelben vár a Street Bar is 11:00 és 20:00 között, ahol kávét és frissítőket fogyaszthatsz.

A hotel is biztosít ebédet, ám ezt az igényt előzetesen jelezni kell:

Ebéd (létszámtól függően 3 fogásos vagy svédasztalos étkezés) 10 640 HUF / fő / nap (tartalmazza az 5% ÁFA-t, 12% szervízdíjat).

Az étkezési igényt legkésőbb november 20-ig le kell adni Simon Adriennek az alábbi email címre: adrienn.simon@parkinn.com.

Még egy ember?

A rendezvény aktív gotomarketing PRO tagsághoz kötött. Viszont idén lehetőséged lesz +1 főt magaddal hozni. Elhívhatod például az üzlettársadat, egy fontos partneredet vagy egy kulcs alkalmazottad – azaz bárkit, akiről úgy gondolod, az előadások és a közeg értékes lehet számára.

A vendégjegy ára 100 000 Ft +27% ÁFA, melyet kizárólag kártyás fizetéssel rendezhetsz.

Fotózás

Az eseményen fotós is fog dolgozni, a képeket fel fogjuk tölteni a Facebook csoportba, tehát mindenki hozzáfér majd. De bátran selfiezzetek, fotózzatok, posztoljatok ti is! Amennyiben nem szeretnél szerepelni a fotókon, jelezd ezt a kezdés előtt minimum 15 perccel staffunk tagjainak, akik ennek megfelelően fognak neked ülőhelyet biztosítani.

Kérdésed van?

Keresd ügyfélszolgálatunkat, ahol szívesen segítünk!

Email:
hello@marketingcommando.hu

Telefon:
+36 30 825 7162

© Copyright marketingcommando.hu | Minden jog fenntartva | Az oldalt készítette: Landing24