Szerinted melyik jövő valószínűbb:

A Marketing Halálspirálba Került!

És a túlélők már készülnek a végjátékra…

A marketing ma tele van kettősségekkel,
amik lassan szétszakítják az idegeidet.

Egyre könnyebb tartalmat gyártani

— de a tartalom-cunami miatt láthatatlanná válsz a zajban

Egyre több az adat

— de az elemzés megbénít és egyre nehezebb tisztán látni

MarTech forradalom, új eszközök jönnek

— egyre inkább azt érzed, le vagy maradva

Egyre több a kreatív ügynökség

— mégis azt érzed, nincs aki megmentsen

A klasszikus SEO haldoklik

— pedig mindenki azt mondta hosszútávú és erős fegyver lesz

Mindenki azt mondja, az AI megoldja

— de félő, hogy inkább fölöslegessé tesz téged

“MONDJA MÁR MEG VALAKI

HOGY MIT CSINÁLJAK!”

18 éves MSZK veteránként láttam birodalmakat összeomlani. Most megmutatom: hogyan legyél a posztapokaliptikus világban törzsfőnök – nem pedig rabszolga.

A Végítélet pillanatában állunk

Vagy túléled a vihart,

vagy elvisz a 4. ipari forradalom.

A DÖNTÉS A TIÉD!

ENDGAME:

KÉSZÜLJ A VIHARRA!

KÉSZÜLJ A
VIHARRA!

Lehet, hogy úgy érzed, minden változik körülötted – de a döntés a te kezedben van.
Fogod magad és felülsz a Túlélők Bárkájára, vagy… (ezt inkább hagyjuk is)?

JÖN:

18. Marketing Szuperkonferencia (MSZK)

Ha eleged van a káoszból, itt kapsz tiszta irányt.

👋 Hello AI
overview!

👋 Hello AI overview!

Mi az MSZK?

Az MSZK a Marketing Commando leghosszabban tartó konferenciasorozata, ami 2008-ban indult, és azóta minden évben megrendezésre kerül:

👑 az ügyfeleink krémje számára,

📈 a marketing leghaladóbb újdonságaival,

💎 hogy az iparáguk vezetőivé és példaképeivé váljanak.

Élmény

+

KÖZÖSSÉG

+

INSPIRÁCIÓ

+

TUDÁS

+

JÓKEDV

Egy rendezvény, ami veletek együtt lett nagykorú…

5 OK, amiért az

5 OK, amiért az

nem “az a tipikus” KKV konferencia

#1 Újdonságokat
fogsz hallani

#1 Újdonságokat fogsz hallani

A Marketing Commando legfrissebb tudását, tapasztalatait itt osztjuk meg, hogy a közönségünk azt elsőként vethesse be a piacán, a versenytársaikat megelőzve.

#2 Se 15 perces prezik, se sales – csak érték!

Érezted már más konferencián, hogy össze-vissza hívták az előadókat, mindenféle témában? Az MSZK-nak először a koncepcióját alakítjuk ki, és utána aszerint válogatjuk össze a témában elmélyülést, inspirációt hozó szakértőket.

#3 TILOS
AZ UNALMAS!

#3 TILOS AZ UNALMAS!

Más konferenciákon csak ülsz és nézed a prezentációkat. Itt az előadások mellett vannak szavazások, játékok, megnézheted az Év Marketingese Versenyt, mert tudjuk: tanulni csak szórakozva, jó kedvvel lehet!

#4 Nem csak az előadók miatt érdemes eljönni

Az MSZK közönsége különleges: marketingorientált vállalkozók, marketingesek járnak az MSZK-ra, sokan közülük már évek óta mindig eljönnek. Ha egy iparágban van egy kiemelkedően sikeres vállalkozó, akkor könnyen lehet, hogy mellette fogsz ülni. Itt a szünet is legalább olyan értékes, mint az előadások!

#5 Már 17 teltházzal
bizonyított

Tudtad? A legkitartóbb kkv marketing rendezvénysorozatra csatlakozol be: 2008 óta minden évben megrendezésre került (még a Covid alatt sem maradt ki). Rengeteg állandó résztvevővel és visszatérővel.

“Egyszer az életben el kell jönnöd az MSZK-ra”
– Varga Bertold (Landing24)

Az MSZK 2025

programja

Mi működik MINDIG?

Wolf Gábor

Kapkodsz a sok változás miatt? Belekóstolsz minden trendbe, csak le ne maradj? Tanácstalan vagy, hogy a mai fogyasztónak hogyan kell reklámozni? Állj! A marketingnek vannak alappillérei, amik MINDIG működnek, mindig hatásosak, mindig eredményt hoznak. A taktikai zajban kell egy vezetőnek leginkább visszanyúlnia a biztos, bevált módszerekhez – kezdjük az MSZK-t ezekkel, hogy az Eldorádó felé kormányozhasd a céged!

Birtokolni vagy bérelni?

A gazdaság új korszakában a birtoklás helyett egyre többen választják a hozzáférést. Ez izgalmas üzleti modell, ami több céget is forradalmasított már! De milyen árstratégiák működnek, ha árérzékeny a piac? Hogyan válik az applikáció nemcsak szolgáltatássá, hanem hatékony marketingeszközzé? Milyen közösségek formálódnak az innovatív megoldások köré, amivel gyorsabban épül a márka, a lojalitás, az élmény?

Nyiri Mária

Értékesítési és marketing vezető, Mol Limo

Vezetőként a vihar közepén

Dalnoki Dóra

egyetemi okleveles mediátor, reBono®
Szervezet-Rehabilitáció

Bizonytalan, vészterhes időszakban, amikor a csapat fárad és fél, a döntések súlya egyre nagyobb, a vezető szerepe felértékelődik. Már nem az a kérdés, mit teszel. A tét az, hogy meg tudod-e őrizni az önuralmadat, nyugalmadat, energiádat és ezzel a fókuszodat. Mit tanít a modern pszichológia, amikor a legnehezebb a helyzet, akkor hogyan leszel Te a legerősebb, miből meríthetsz energiát – 3 konkrét lépésben?

Mersz nagy márkát építeni?

Miért ragad meg a legtöbb kisvállalat márkája a kisvállalati szinten? Mit tudnak a multis brandépítők, ami a kkv-sok nem? A válasz nem a reklám büdzsé! Hanem egy modern márkaépítési modell, ami teljesen eltér attól, ahogy egy kkv gondolkodik. Ebben a párbeszédes előadásban egy példán keresztül fogod megismerni ezt a módszert. Az egyetlen kérdésünk: kitolunk veled, ha az előadás után nagyobbat mersz álmodni?

Pesti Bori

Céged első Ai stratégiája

Sipek Nicolas

Fyrasoft

Sokan várnak csodát az Ai-tól, pedig a kulcs nem a mágia, hanem a tudatos tervezés. Ebből az előadásból kiderül, hogyan építenek fel kis magyar cégek valós, működő Ai stratégiát a nulláról, elkerülve a tipikus buktatókat. Nem promptokat kapsz, hanem egy konkrét útitervet eszközökkel és példákkal, hogy ne csak taktikázz, hanem tényleg elkezdj növekedni az Ai-al. Ha nem láttál még Ai tervet, akkor itt a helyed!

Egyszemélyes marketing ügynökség?

Nem egyedül dolgozik – csak a kollégái nem emberek. Hogyan építi napról-napra az AI-eszközökből álló „csapatát” Tibor? Hogyan ad nekik szerepet: kutató, stratéga, szövegíró, landing szakértő, designer, social média menedzser? Nem “varázs” promptok, hanem valós példák, és legfőképp egy gondolkodásmód, ami megreformálja, ahogy a marketing és az AI viszonyára tekintesz, és ahogy a csapatodat mától újraépíted.

Szántai Tibor

GENmarketer

Mennyire ismered a holnapi vevőidet, a Z generációt?

Takács Péter

DIVERZUM

Máshogy gondolkodnak, vásárolnak, döntenek – de holnap ők viszik a cégedet, ők vásárolják a termékeidet. Ismerd meg, mi mozgatja őket: értékek, hitelesség, influencerek, „doom spending” és villámgyors userflow. Konkrét lépéseket kapsz, hogyan nyerd meg a jövő fogyasztóit – akár B2C, akár B2B piacon dolgozol – egyenes a téma szakértőjétől, a Diverzumtól, aki Gen-Z-knek ad el, velük dolgozik, és őket kutatja.

Mesterkéletlen szövegek mesterséges intelligenciával

Megengedheted magadnak, hogy robotszagú szövegeket írj? Vagy hogy kézműves módszerekkel piszmogj, mint 5 éve??? Nem, nem, és nem! Az Ai szövegei gyorsak, olcsók és sablonosak – a klasszik szövegírás viszont ma már megfizethetetlenül drága. És ne legyenek illúzióid: ha szövegíróval dolgoztatsz, tőle is Ai műveket fogsz kapni… Akkor már nem egyszerűbb ha megtanuljátok egymást, Te és a robot? Mutatom, hogyan…

Janata Kriszta

A megújulás vágya

Kende-Hofherr Krisztina

TMC Group, MVÜK Női Üzleti Klub

Egy márka imázsa könnyen a múltban ragadhat. Vágyod a megújulást? Ma egyszerűbben meglépheted mint hinnéd! Magyarország sztárcsinálója nem csak cégvezetők és vállalkozások rebrandingjét segíti, de a közönséget is behatóan ismeri, így különösen értékes betekintést kaphatsz tőle, hogy a márkádat hogyan frissítheted, hogy az a piacnak érdekes, értékes és fontos maradjon. És ehhez csak 4 kérdést kell feltenned magadnak…

Jövőálló befektetés lenne a céged?

Egy befektető, filmproducer, cégvezető, „cápa” szemével nézve nemcsak a számok számítanak, nem csak a befektetés megtérülése. Tud-e a céged lépést tartani a technológiával? Vezetőként be tudod-e vonni a Z generációt? Tudsz velük együttműködni és megszólítani az új fogyasztót? Képes vagy-e közben önazonos lenni? Hogyan tudsz irányt váltani – és mutatni! – amikor körülötted esély sincs a vihar enyhülésére?

Sárospataki Albert

A végső “P” a marketingben

Wolf Gábor

Milyen marketing lesz “megengedett” a szép új világban? Az új generációk egyre tudatosabban óvják mentális egészségüket, elutasítják a negatív, stresszkeltő, hibákat sulykoló üzeneteket. Leáldozóban a hagyományos, félelemre építő marketing, ami vádol, hibáztat, leckéztet. A jövő vevője azé, aki képes lelkesíteni, reményt adni, és a vevőt boldogabb lelkiállapotba hozni. A 4P után a marketing végső P-je: a Pozitív!

Ez Neked szól,

ha a frontvonalban harcolsz

Ha a következők igazak rád, akkor otthon leszel köztünk
– és imádni fogod a társaságot, akikkel találkozol:

Marketing
a fókuszban


Tudod, hogy a céged sikere nagyrészt a marketingeden múlik, ezért ha nem teszed első helyre, a céged gyorsan elvérzik.

Túl vagy a felszínességen

Ingyenes tippek? Instant videók? Ezek már nem segítenek. Stratégiai túlélőtudásra van szükséged.

Mindig az újat keresed



Innoválsz, mert ha nem,
a versenytársaid elsodornak. Nem akarsz lemaradni.

Marketing
BOSS

Te tartod kézben a csapatot. Ha te hibázol, mindenki veszít. A döntéseid életeket befolyásolnak – üzleti értelemben.

Nincs
nyafogás


Itt nem panaszkodunk. Túlélés van, hideg fej, gyors döntések. Csak azokkal akarsz lenni, akik küzdenek, mint te.

Mit gondolsz?

Nem jobb olyanokkal lenni, akik szintén változást akarnak?

‘Nem 1-ről a 2-re, 5-ről 10-re!’

“Nagyon kevés olyan kkv-s konferencia van, ami nem az 1-ről a 2-re tanít meg fellépni, hanem az 5-ről a 10-re. Ez olyan.”
Cseke-Kovács Zsófia, Zeka Styling

‘fényes üzleti lehetőség’

“Minden évben lehozzátok nekem a csillagokat az égről – szó szerint: az MSZK olyan, mint amikor felnézel az égre és meglátod, mennyi fényes üzleti lehetőség van, ami felé máris elindulhatsz”
Marczi Gábor, Pécsi Kesztyű

‘nem csak ötleteket kapok’

„5. éve lesz, hogy minden MSZK-n ott vagyok és minden alkalommal hazaviszek egy új marketing koncepciót KÉSZEN. Itt nem csak nagy ötelteket kapok, de a megvalósításhoz is mindent.”
Majoros Zsuzsa, Varróház

‘Legértékesebb partnereim’

“Azért járok vissza 18 éve hűségesen, mert itt még a szünet is többet ér, mint máshol egy előadás: azok a vállalkozók, akiket itt ismertem meg, a legértékesebb, hosszútávú partnereim lettek. Az MSZK nem egy termék, hanem üzleti filozófia.”
Juhász Attila, a RendszerÉpítő

Hoppá, na most jön valami meglepő!

Év Marketingese Díj
SPECIAL EDITION

Év Marketingese Díj
SPECIAL EDITION

Az elmúlt 17 évben, 17 versenyen 18 győztes született.
(Na hogy? Hát volt egy döntetlenünk egyszer – micsoda sztorik!)

2025-re valami szokatlannal, valami különlegessel készülünk, egy Év Marketingese különkiadással.

Gyere és légy részese a legjobban
marketingező PRO társaid történetének!

Hogyan jöhetsz
az MSZK 2025-re?

Az MSZK a Marketing Commando legmagasabb szintű rendezvénye, ahová nem lehet csak úgy jegyet venni. Lássuk, milyen lehetőségeid vannak, ha részt akarsz venni az idei Szuperkonferencián:

gotomarketing vagy PRO tag vagy?

gotomarketing vagy PRO tag vagy?

A jegyed biztosított az MSZK-ra, ha legalább 10 hónapja vagy PRO előfizető, vagy PRO éves díjat fizetsz.

Amennyiben még nem vagy PRO tag (vagy nem elég ideje), akkor a következő oldalon segítünk, hogyan jöhetsz garantáltan az MSZK-ra.

Nem vagy tagunk?

Nem vagy tagunk?

Vásárolj most PRO tagságot, és:

Részt vehetsz a 2025-ös Marketing Szuperkonferencián

Azonnal hozzáférsz a korábbi MSZK felvételeihez

Azonnal hozzáférsz a legnagyobb marketing könyvtárunkhoz, a gotomarketinghez

Beengedünk a PRO tagok zárt Facebook csoportjába, ahol az ügyfeleink krémjét találod

A PRO tagság egy üzleti bérlet,
1 éves gotomarketing PRO tagság (ami bármikor lemondható) benne: belépőjegy az MSZK-ra

270.000 FT + áfa/év

(br. 342.900 FT)

Fontos infok résztvevőknek

Időpont és helyszín

2025. november 26. szerda
BUDAPEST, PARK INN BY RADISSON

1138, Budapest, Szekszárdi u. 16-18.

Park Inn By Radisson, Budapest

Program

Mit hozz?

Öltözék

Étel, ital

Fotózás

+1 főt hoznék

Láttál már posztapokaliptikus filmet?

Láttál már posztapokaliptikus filmet?

UFÓ-k. Zombik. Világégés. Robotok.
Feltűnt, hogy az emberek utána mindig kis közösségekbe tömörültek a túlélés érdekében?
És a főhős sorsa mindig azon múlt, hogy melyik kis közösséghez csatlakozik…

UFÓ-k. Zombik. Világégés. Robotok. Feltűnt, hogy az emberek utána mindig kis közösségekbe tömörültek a túlélés érdekében? És a főhős sorsa mindig azon múlt, hogy melyik kis közösséghez csatlakozik…

Marketing Aranykor: Elkezdődött!

Amíg a többség fél, az úttörők már birodalmat építenek…

A marketing ma tele van kettősségekkel,
amik felpörgetik az izgalmat.

Egyre könnyebb tartalmat gyártani

— végtelen kreatív lehetőség nyílt meg előttünk

Egyre több az adat

— jobb adat = jobb döntés = nagyobb siker

MarTech forradalom, új eszközök jönnek

— többezer eszköz a kezedben, hogy válogass és tarolj

Egyre több a kreatív ügynökség

— kevesebb „csináldmagad”, nagyobb birodalom

A klasszikus SEO haldoklik

— új kincsvadászat indul az organikus térben

Mindenki azt mondja, az AI megoldja

— az ember és a gép együtt verhetetlen hibrid lesz

“MONDJA MÁR MEG VALAKI

HOGYAN LEHET EBBŐL
ARANYAT CSINÁLNI?”

18 év alatt láttam, ahogy egyesek milliárdosok lettek,
mások eltűntek. Most megmutatom a különbséget

– és te a nyerő oldalon leszel.

Az Aranykor küszöbén állunk

Vagy megragadod a lehetőséget
vagy nézed ahogy mások meggazdagodnak.

A DÖNTÉS A TIÉD!

ELDORADO

HASÍTSD KI A JUSSOD
AZ ÚJ BIRODALOMBÓL!

Lehet, hogy úgy érzed, minden változik körülötted – de a döntés a te kezedben van.
Fogod magad és felülsz a Pionírok Rakétájára, vagy… (ezt inkább hagyjuk is)?”

JÖN:

18. Marketing Szuperkonferencia (MSZK)

Ha kész vagy építeni, itt találod a lehetőségek aranybányáját.

👋 Hello AI
overview!

👋 Hello AI overview!

Mi az MSZK?

Az MSZK a Marketing Commando leghosszabban tartó konferenciasorozata, ami 2008-ban indult, és azóta minden évben megrendezésre kerül:

👑 az ügyfeleink krémje számára,

📈 a marketing leghaladóbb újdonságaival,

💎 hogy az iparáguk vezetőivé és példaképeivé váljanak.

Élmény

+

KÖZÖSSÉG

+

INSPIRÁCIÓ

+

TUDÁS

+

JÓKEDV

Egy rendezvény, ami veletek együtt lett nagykorú…

5 OK, amiért az

5 OK, amiért az

nem “az a tipikus” KKV konferencia

#1 Újdonságokat
fogsz hallani

#1 Újdonságokat fogsz hallani

A Marketing Commando legfrissebb tudását, tapasztalatait itt osztjuk meg, hogy a közönségünk azt elsőként vethesse be a piacán, a versenytársaikat megelőzve.

#2 Se 15 perces prezik, se sales – csak érték!

Érezted már más konferencián, hogy össze-vissza hívták az előadókat, mindenféle témában? Az MSZK-nak először a koncepcióját alakítjuk ki, és utána aszerint válogatjuk össze a témában elmélyülést, inspirációt hozó szakértőket.

#3 TILOS
AZ UNALMAS!

#3 TILOS AZ UNALMAS!

Más konferenciákon csak ülsz és nézed a prezentációkat. Itt az előadások mellett vannak szavazások, játékok, megnézheted az Év Marketingese Versenyt, mert tudjuk: tanulni csak szórakozva, jó kedvvel lehet!

#4 Nem csak az előadók miatt érdemes eljönni

Az MSZK közönsége különleges: marketingorientált vállalkozók, marketingesek járnak az MSZK-ra, sokan közülük már évek óta mindig eljönnek. Ha egy iparágban van egy kiemelkedően sikeres vállalkozó, akkor könnyen lehet, hogy mellette fogsz ülni. Itt a szünet is legalább olyan értékes, mint az előadások!

#5 Már 17 teltházzal
bizonyított

Tudtad? A legkitartóbb kkv marketing rendezvénysorozatra csatlakozol be: 2008 óta minden évben megrendezésre került (még a Covid alatt sem maradt ki). Rengeteg állandó résztvevővel és visszatérővel.

“Egyszer az életben el kell jönnöd az MSZK-ra”
– Varga Bertold (Landing24)

Az MSZK 2025

programja

Mi működik MINDIG?

Wolf Gábor

Kapkodsz a sok változás miatt? Belekóstolsz minden trendbe, csak le ne maradj? Tanácstalan vagy, hogy a mai fogyasztónak hogyan kell reklámozni? Állj! A marketingnek vannak alappillérei, amik MINDIG működnek, mindig hatásosak, mindig eredményt hoznak. A taktikai zajban kell egy vezetőnek leginkább visszanyúlnia a biztos, bevált módszerekhez – kezdjük az MSZK-t ezekkel, hogy az Eldorádó felé kormányozhasd a céged!

Birtokolni vagy bérelni?

A gazdaság új korszakában a birtoklás helyett egyre többen választják a hozzáférést. Ez izgalmas üzleti modell, ami több céget is forradalmasított már! De milyen árstratégiák működnek, ha árérzékeny a piac? Hogyan válik az applikáció nemcsak szolgáltatássá, hanem hatékony marketingeszközzé? Milyen közösségek formálódnak az innovatív megoldások köré, amivel gyorsabban épül a márka, a lojalitás, az élmény?

Nyiri Mária

Értékesítési és marketing vezető, Mol Limo

Vezetőként a vihar közepén

Dalnoki Dóra

egyetemi okleveles mediátor, reBono®
Szervezet-Rehabilitáció

Bizonytalan, vészterhes időszakban, amikor a csapat fárad és fél, a döntések súlya egyre nagyobb, a vezető szerepe felértékelődik. Már nem az a kérdés, mit teszel. A tét az, hogy meg tudod-e őrizni az önuralmadat, nyugalmadat, energiádat és ezzel a fókuszodat. Mit tanít a modern pszichológia, amikor a legnehezebb a helyzet, akkor hogyan leszel Te a legerősebb, miből meríthetsz energiát – 3 konkrét lépésben?

Mersz nagy márkát építeni?

Miért ragad meg a legtöbb kisvállalat márkája a kisvállalati szinten? Mit tudnak a multis brandépítők, ami a kkv-sok nem? A válasz nem a reklám büdzsé! Hanem egy modern márkaépítési modell, ami teljesen eltér attól, ahogy egy kkv gondolkodik. Ebben a párbeszédes előadásban egy példán keresztül fogod megismerni ezt a módszert. Az egyetlen kérdésünk: kitolunk veled, ha az előadás után nagyobbat mersz álmodni?

Pesti Bori

Céged első Ai stratégiája

Sipek Nicolas

Fyrasoft

Sokan várnak csodát az Ai-tól, pedig a kulcs nem a mágia, hanem a tudatos tervezés. Ebből az előadásból kiderül, hogyan építenek fel kis magyar cégek valós, működő Ai stratégiát a nulláról, elkerülve a tipikus buktatókat. Nem promptokat kapsz, hanem egy konkrét útitervet eszközökkel és példákkal, hogy ne csak taktikázz, hanem tényleg elkezdj növekedni az Ai-al. Ha nem láttál még Ai tervet, akkor itt a helyed!

Egyszemélyes marketing ügynökség?

Nem egyedül dolgozik – csak a kollégái nem emberek. Hogyan építi napról-napra az AI-eszközökből álló „csapatát” Tibor? Hogyan ad nekik szerepet: kutató, stratéga, szövegíró, landing szakértő, designer, social média menedzser? Nem “varázs” promptok, hanem valós példák, és legfőképp egy gondolkodásmód, ami megreformálja, ahogy a marketing és az AI viszonyára tekintesz, és ahogy a csapatodat mától újraépíted.

Szántai Tibor

Genmarketer

Mennyire ismered a holnapi vevőidet, a Z generációt?

Takács Péter

Diverzum

Máshogy gondolkodnak, vásárolnak, döntenek – de holnap ők viszik a cégedet, ők vásárolják a termékeidet. Ismerd meg, mi mozgatja őket: értékek, hitelesség, influencerek, „doom spending” és villámgyors userflow. Konkrét lépéseket kapsz, hogyan nyerd meg a jövő fogyasztóit – akár B2C, akár B2B piacon dolgozol – egyenes a téma szakértőjétől, a Diverzumtól, aki Gen-Z-knek ad el, velük dolgozik, és őket kutatja.

Mesterkéletlen szövegek mesterséges intelligenciával

Megengedheted magadnak, hogy robotszagú szövegeket írj? Vagy hogy kézműves módszerekkel piszmogj, mint 5 éve??? Nem, nem, és nem! Az Ai szövegei gyorsak, olcsók és sablonosak – a klasszik szövegírás viszont ma már megfizethetetlenül drága. És ne legyenek illúzióid: ha szövegíróval dolgoztatsz, tőle is Ai műveket fogsz kapni… Akkor már nem egyszerűbb ha megtanuljátok egymást, Te és a robot? Mutatom, hogyan…

Janata Kriszta

A megújulás vágya

Kende-Hofherr Krisztina

TMC Group, MVÜK Női Üzleti Klub

Egy márka imázsa könnyen a múltban ragadhat. Vágyod a megújulást? Ma egyszerűbben meglépheted mint hinnéd! Magyarország sztárcsinálója nem csak cégvezetők és vállalkozások rebrandingjét segíti, de a közönséget is behatóan ismeri, így különösen értékes betekintést kaphatsz tőle, hogy a márkádat hogyan frissítheted, hogy az a piacnak érdekes, értékes és fontos maradjon. És ehhez csak 4 kérdést kell feltenned magadnak…

Jövőálló befektetés lenne a céged?

Egy befektető, filmproducer, cégvezető, „cápa” szemével nézve nemcsak a számok számítanak, nem csak a befektetés megtérülése. Tud-e a céged lépést tartani a technológiával? Vezetőként be tudod-e vonni a Z generációt? Tudsz velük együttműködni és megszólítani az új fogyasztót? Képes vagy-e közben önazonos lenni? Hogyan tudsz irányt váltani – és mutatni! – amikor körülötted esély sincs a vihar enyhülésére?

Sárospataki Albert

A végső “P” a marketingben

Wolf Gábor

Milyen marketing lesz “megengedett” a szép új világban? Az új generációk egyre tudatosabban óvják mentális egészségüket, elutasítják a negatív, stresszkeltő, hibákat sulykoló üzeneteket. Leáldozóban a hagyományos, félelemre építő marketing, ami vádol, hibáztat, leckéztet. A jövő vevője azé, aki képes lelkesíteni, reményt adni, és a vevőt boldogabb lelkiállapotba hozni. A 4P után a marketing végső P-je: a Pozitív!

Ez Neked szól,

ha SZINTET AKARSZ LÉPNI

ha SZINTET
AKARSZ LÉPNI

Ha a következők igazak rád, akkor otthon leszel köztünk
– és imádni fogod a társaságot, akikkel találkozol:

Marketing
a fókuszban


Tudod, hogy a céged igazi növekedése ott kezdődik, ha
a marketinged szárnyal.

Túl vagy a felszínességen

YouTube videók, Insta tippek? Kipipálva. Most a struktúrált, haladó tudásra szomjazol, ami új szintre emel.

Mindig az újat keresed



Innovátor vagy: folyton a lehetőségeket figyeled, és elsőként akarsz ráugrani az új esélyekre.

Marketing
BOSS

Te irányítod a csapatot, és a döntéseiddel birodalmat építesz. Tudod: a növekedés rajtad áll.

Nincs
nyafogás



Nem a körülményekben keresed a kifogást. Van célod, álmod – és kitartással, pozitívan, tanulással haladsz előre, hozzád hasonlókkal körülvéve.

Mit gondolsz?

Nem pont ilyen közeg hiányzott a következő nagy ugrásodhoz?

‘Nem 1-ről a 2-re, 5-ről 10-re!’

“Nagyon kevés olyan kkv-s konferencia van, ami nem az 1-ről a 2-re tanít meg fellépni, hanem az 5-ről a 10-re. Ez olyan.”
Cseke-Kovács Zsófia, Zeka Styling

‘fényes üzleti lehetőség’

“Minden évben lehozzátok nekem a csillagokat az égről – szó szerint: az MSZK olyan, mint amikor felnézel az égre és meglátod, mennyi fényes üzleti lehetőség van, ami felé máris elindulhatsz”
Marczi Gábor, Pécsi Kesztyű

‘nem csak ötleteket kapok’

„5. éve lesz, hogy minden MSZK-n ott vagyok és minden alkalommal hazaviszek egy új marketing koncepciót KÉSZEN. Itt nem csak nagy ötelteket kapok, de a megvalósításhoz is mindent.” 

Majoros Zsuzsa, Varróház

‘Legértékesebb partnereim’

“Azért járok vissza 18 éve hűségesen, mert itt még a szünet is többet ér, mint máshol egy előadás: azok a vállalkozók, akiket itt ismertem meg, a legértékesebb, hosszútávú partnereim lettek. Az MSZK nem egy termék, hanem üzleti filozófia.”

Juhász Attila, a RendszerÉpítő

Hoppá, na most jön valami meglepő!

Év Marketingese Díj
SPECIAL EDITION

Év Marketingese Díj
SPECIAL EDITION

Az elmúlt 17 évben, 17 versenyen 18 győztes született.
(Na hogy? Hát volt egy döntetlenünk egyszer – micsoda sztorik!)

2025-re valami szokatlannal, valami különlegessel készülünk, egy Év Marketingese különkiadással.

Gyere és légy részese a legjobban
marketingező PRO társaid történetének!

Hogyan jöhetsz
az MSZK 2025-re?

Az MSZK a Marketing Commando legmagasabb szintű rendezvénye, ahová nem lehet csak úgy jegyet venni. Lássuk, milyen lehetőségeid vannak, ha részt akarsz venni az idei Szuperkonferencián:

gotomarketing vagy PRO tag vagy?

gotomarketing vagy PRO tag vagy?

A jegyed biztosított az MSZK-ra, ha legalább 10 hónapja vagy PRO előfizető, vagy PRO éves díjat fizetsz.

Amennyiben még nem vagy PRO tag (vagy nem elég ideje), akkor a következő oldalon segítünk, hogyan jöhetsz garantáltan az MSZK-ra.

Nem vagy tagunk?

Nem vagy tagunk?

Vásárolj most PRO tagságot, és:

Részt vehetsz a 2025-ös Marketing Szuperkonferencián

Azonnal hozzáférsz a korábbi MSZK felvételeihez

Azonnal hozzáférsz a legnagyobb marketing könyvtárunkhoz, a gotomarketinghez

Beengedünk a PRO tagok zárt Facebook csoportjába, ahol az ügyfeleink krémjét találod

A PRO tagság egy üzleti bérlet,
1 éves gotomarketing PRO tagság (ami bármikor lemondható) benne: belépőjegy az MSZK-ra

270.000 FT + áfa/év

(br. 342.900 FT)

Fontos infok résztvevőknek

Időpont és helyszín

2025. november 26. szerda
BUDAPEST, PARK INN BY RADISSON

1138, Budapest, Szekszárdi u. 16-18.

Park Inn By Radisson, Budapest

Program

Mit hozz?

Öltözék

Étel, ital

Fotózás

+1 főt hoznék

Emlékszel,
amikor beindult

az online marketing?

Emlékszel, amikor beindult az online marketing?

Aki időben kapcsolt, mintha az angyalok
húzták volna felfelé a cégét.

Most itt az új korszak -meglovagolod a hullámot, vagy elsodor?

Aki időben kapcsolt, mintha az angyalok
húzták volna felfelé a cégét.
Most itt az új korszak -meglovagolod a hullámot, vagy elsodor?

© Copyright marketingcommando.hu | Minden jog fenntartva | Az oldalt készítette: Landing24