Marketing Szuperkonferencia

Marketing Szuperkonferencia

Marketing
Szuperkonferencia

„Show must go on”

Avagy tisztességes, mégis átütő erejű marketing
az elszabaduló káosz árnyékában

#MSZK is back!
Mi az a Marketing Szuperkonferencia
(MSZK)?

#MSZK is back!
Mi az a Marketing Szuperkonferencia
(MSZK)?

Az MSZK a Marketing Commando leghosszabban tartó konferencia sorozata,
ami 2008-ban indult, és azóta minden évben megrendezésre kerül.

Az MSZK lényege 2008 óta változatlan:

Az ügyfeleink krémje
számára…

a marketing leghaladóbb
újdonságai, aktualitásai,

hogy az iparáguk vezetőivé
és példaképeivé váljanak!

FONTOS:

FONTOS:

A 2022-es MSZK már a megújult formátumban:

A pandémia óta az MSZK átalakult:

  • A hajdani 2 élő nap helyett hibrid konferencia:
  • Az Online Napok előadásai a kihirdetett időpontokban válnak elérhetővé a résztvevők számára

  • Az 1. nap pedig az „IGAZI NAP” előadásokkal, versennyel, networkinggel szeptember 15-én

Nézzük a programot és a tematikát!

Az Online Napok előadásai

ÉLŐBEN 08.22. hétfő 18:00

ÉLŐBEN 08.22. hétfő 18:00

Stratégia a káoszhoz

Wolf Gábor | Marketing Commando

Nem mersz tervezni, mert “ki tudja, mit hoz a jövő”? Elhanyagolod a sales előrejelzést, mert a talajt folyamatosan kirántják a lábad alól? Nem tudsz “építeni a kősziklára”, mert már a sziklák is folyton mozognak? Ismerd meg azt a stratégiai eszköztárat és értékeket, amik krízist esznek reggelire, és hosszútávú cégeket működtetnek sikerrel. A legrosszabb, amit kihozhatsz belőle, egy vízió, ami új erőt ad Neked és a cégednek!

PREMIER 08.25. csütörtök 18:00

PREMIER 08.25. csütörtök 18:00

Drasztikus átalakulások a reklámozásban

Nyiri Mária | Telekom kkv szegmenskommunikációs vezető

Hogyan válnak lassan hatástalanná a hagyományos hirdetések, és mire cserélik le őket az úttörő hirdetők? Hogyan kell ma azonnal reagálni a mindennapos bréking hírekre a reklámozásban? Hány szegmensre lő a Telekom (meg fogsz lepődni).
Exkluzív betekintés az “Alakíts nagyot” c. kampány tervezésébe, elkészítésébe és eredményeibe – csak az MSZK résztvevőinek!

PREMIER 08.30. kedd 18:00

PREMIER 08.30. kedd 18:00

Hogyan maradj hiteles
a fake news világában

Dr. Kenyeres Attila Zoltán | A “Meghamisított valóság – a médiamanipuláció titkai” c. könyv szerzője, Eszterházy Károly Katolikus Egyetem adjunktusa, médiaszakértő

Hogyan szúrd ki a hamis híreket, a manipulációt – haladó szinten? Ahol mindenki arra számít, hogy minden manipuláció, minden reklám, minden fake news, ott hogyan lehetsz őszinte? Mit kell tenned azért, hogy megbízható, hiteles forrás maradj, és a Te szavad kiemelkedjen a hazugságok tengeréből?

PREMIER 09.04. vasárnap 18:00

PREMIER 09.04. vasárnap 18:00

Mit jelez előre a válság legérzékenyebb radarja, az élelmiszeripar?

Pesti Borbála | A Milli, Landliebe, Frico, Completa márkák marketing managere, FrieslandCampina Hungaria Zrt.

Az élelmiszeripar azonnal megérzi a legkisebb válságot is. Milyen jeleket fognak már is? Hogyan kezdtek megváltozni a vásárlói szokások (pl. mit vásárolnak még mindig – és miket kezdenek elhagyni)? Milyen jelenségeket jósol az ipar már az év végére?

PREMIER 09.07. szerda 18:00

PREMIER 09.07. szerda 18:00

Hangadó karakterek –
Te vagy az alapanyag

dr. Németh Zoltán | DrPrezi, Tudásmenedzsment Igazgató, Felsővezetői coach, tréner, TEDx felkészítő, könyvszerző

Ki lehetsz Te, amikor megszólalsz? A benned lévő alapanyagot hogyan lehet hitelesen megmutatni? Hogyan ne tűnjön hamisnak, művinek a kommunikációd egy olyan világban, amiben mindenkiről hátsó szándékot feltételeznek.

PREMIER 09.11. vasárnap 18:00

PREMIER 09.11. vasárnap 18:00

Vezető a viharban

Markovich Béla | MAPEI Kft, ügyvezető igazgató

A válság nem csak a bevételről szól, hanem a csapatod boldogságáról (boldogtalanságáról), mentális egészségéről és motiváltságáról. És ne feledkezzünk meg a teljesítőképességükről sem. Őket a céged sikere nem fogja kárpótolni, ha közben a magánéletükben szenvednek. Hogyan tudja egy vezető nehéz időszakban összetartani és irányítani a csapatát, ha tudja, hogy jön a cunami?

A szeptember 15-i ÉLŐ konferencia előadói és témái:

Miért legyen saját valóságshowd?

Wolf Gábor | Marketing Commando

Kulcs tanulságok és szórakoztató leckék egy nagyköltségvetésű reality tapasztalatai alapján. Benne: az új videókészítési processz, amit egy profi stábtól lestem el, akik többszáz reality-t leforgattak már – és amit azonnal alkalmazni kezdtem. Hogyan találhatod meg a drámát az amúgy unalmas bizniszedben, ami vonzza a szemeket, pörgeti a nézetséget, és emlékezetessé teszi a tartalmadat? A filmipar zseniális motivációs trükkje stb – mindez azért, hogy elkezdhess gondolkodni a saját valóságshow-don! Plusz pár őrült sztori a forgatásról, amit hallanod kell…

Így szerezz immunitást
a válság ellen

Nyirő Réka | Marketing Commando

A válság TERMÉSZETES része a gazdaságnak. Ezért bőségesen állnak rendelkezésünkre bizonyított, bevált stratégiák, amiket ilyenkor szépen előszedünk a fiókból, leporoljuk és bevetjük. Ne kapkodj, ne pánikolj, ne most ötletelj a nulláról – nézd meg Réka összefoglalóját a válságra immunis marketing stratégiákról!

A Propaganda Propagandája

Fülöp Zoli | Hírnévügynökség, kkv PR tanácsadó

Ha egy marketing kampány váratlanul sikeres, szinte mindig találunk mögötte egy erős propaganda elemet! Mit tanulhat egy vállalkozó a propagandából? Az előadás végére meg fogod érteni a propaganda működését, már nem fogsz rajta csodálkozni, hogy miért győzhetők meg vele tömegek, és el tudod kezdeni az első saját, tudatos propagandádat. Hiszen mindanyian a népnevelés bizniszben vagyunk!

A motivációs videók struktúrája

Janata Kriszta | Marketing Commando

Nem elég motiválók a videóid? Hiányzik belőlük a libabőr effektus? Sok információt adsz át, de kevés érzelmet? Készíts motivációs videót Kriszta segítségével! Mik a tipikus motivációs videó struktúrák? Milyen eszközökkel érheted el a kívánt érzelmi hatást? Egy biztos: ez után az előadás után soha többé nem fogsz úgy videózni mint addig…

Itt a 2022-es
Év Marketingese Díj verseny!

Bátor és büszke versenyzőink – már azért is díj járhatna,
hogy kiállnak az MSZK közönsége elé!

Perlaki Fanni | Barfshop
aki az egészséges étkezést a kedvenceinknek is elhozta

Fülöp Olga | Számpatikus
aki egy marketing-rezisztens iparágban végez forradalmi munkát

Ferkov Lajos | Famous Szeged
aki megtanított egy várost igényesebben vacsorázni

Horváth Márton | Aqua-Nívó Víz-és Hőtechnikai Kft
avagy a bűzkommandó!

Ki nyeri idén az Év Marketingese Díjat?
Gyere el az MSZK-ra és szavazz Te is!

Ki nyeri idén az Év Marketingese Díjat?
Gyere el az MSZK-ra és szavazz Te is!

A sztárcsinálás művészete

Kende-Hoffherr Krisztina | TMC Group alapító, ügyvezető igazgató, Forbes Hungary 7. legbefolyásosabb nő a magyar médiában, TOP100 selfmade magyar, Producer, Inspirációs előadó

A Forbes szerint ő a legnagyobb hazai sztárok menedzsere, Magyarország egyik legbefolyásosabb üzletasszonya. Hogyan vitte a médiában sikerrel alkalmazott “sztárcsináló” és “sztárfenntartó” módszertanát át az üzleti világba? Exkluzív vendégünk, aki az előadása után kérdezz-felelek programot is vállalt, tehát ha építeni készülsz egy személyes márkát, eljött a Te pillanatod!

MMM: Mi Működik Ma?

Wolf Gábor | Marketing Commando

A 2022-es MSZK záróelőadása a most már hagyományos Mi Működik Ma: egy taktikáktól, technikáktól hemzsegő, gyakorlatias ötletroham, amit azonnal hazavihetsz és bevethetsz! A legjobban konvertáló, a legtöbb lájkot hozó, a legnagyobb követőtábort építő technikákról – semmi sóder, csak kőkemény statisztikán alapuló, új sikertechnikák. Itt hallottad először – ki ne hagyd!

És végül, a Marketing Szuperkonferencia talán legnépszerűbb programja:

A SZÜNET!

… ahol végre élőben is megnézheted azokat, akiknek egy éve csak a profilképét látod 🙂
és ahol minden perc ezzel a társasággal egy igazi kincs.

Hogyan jöhetsz az MSZK 2022-re?

Hogyan jöhetsz az MSZK 2022-re?

Az MSZK a Marketing Commando legmagasabb szintű rendezvénye,
ahová nem lehet csak úgy jegyet venni. Lássuk milyen lehetőségeid vannak,
ha részt akarsz venni az idei Szuperkonferencián:

Az MSZK a Marketing Commando legmagasabb szintű rendezvénye, ahová nem lehet csak úgy jegyet venni. Lássuk milyen lehetőségeid vannak, ha részt akarsz venni az idei Szuperkonferencián:

Már most biztos a helyed, ha …

gotomarketingPRO tag vagy már legalább 10 hónapja,
vagy éves PRO tagságra
fizettél elő.

Már csak egy gyors visszajelzést kérünk, hogy lefoglalhassuk a helyedet az MSZK-ra (katt a gombra)!

Gotomarketing tag vagy?

Alap gotomarketing tag vagy? Vagy frissen csatlakoztál a PROba, de ott lennél
az MSZK-n?

Egyszerű, csak válts szintet: éves gotomarketingPRO tagságra. Az alábbi gombra kattintva részletes leírást találsz erről:

Még nem vagy goto tag?

Ugorj rögtön a PRO szintre, fizess elő éves tagságra, és mellé ajándékba kapod az MSZK belépődet!

Ezen a linken indítsd el az előfizetésed, kollégáink pedig hamarosan megkeresnek az ajándék belépőddel kapcsolatban.

Fontos infók:

Helyszín

Megközelítés

Program

Öltözék

Mit hozz?

Étel, ital

A műsorváltoztatás jogát mind Az Online Napok előadásaiban,
mind az ÉLŐ konferencia programjában fenntartjuk!

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunkon Dorkó szívesen segít

  • hello@marketingcommando.hu

  • +36 30 825 7162

hello@marketingcommando.hu
+36 30 825 7162