Marketing
Szuperkonferencia

2021

Marketing
Szuperkonferencia

2021

gotomarketingPRO exkluzív rendezvény

2021. szeptember 6. (9:00-tól – 20:00-ig)
Budapest, Vasúttörténeti Park

#MSZK is back!

#MSZK is back!

Mi az a Marketing Szuperkonferencia (MSZK)?

Az MSZK a Marketing Commando leghosszabban futó konferencia sorozata,
ami 2008-ban indult útjára, és azóta minden évben megrendezzük.

Az MSZK lényege 2008 óta változatlan:

  • Az ügyfeleink krémje számára…

  • a marketing leghaladóbb újdonságai…

  • hogy az iparáguk példamutató, avant-garde cégeit építhessék fel!

BRÉKING:

BRÉKING:

De a XIV. MSZK más lesz, mint a szokásos…

…mert az MSZK-ra való tekintettel a pandémia az alábbiakban
fog alakulni (illetve a poszt-pandémiás MSZK):

  • a szokásos 2 nap helyett most 1+1 napos, hibrid konferenciát tartunk, amiben

  • az „1. nap” 6 masszív szakmai előadását online, a konferenciát megelőzően mutatjuk be

  • a 2. nap pedig az „igazi show” lesz: további előadásokkal, versennyel, interjúkkal, networkinggel

Lássuk a programot és a tematikát!

A 2021-es
Marketing Szuperkonferencia programja

1. (online) nap
azaz a videón
elérhető előadások:

1. (online) nap,
azaz a videón
elérhető előadások:

A Nemzetközi Marketing Rejtett Kincsei

Wolf Gábor | Marketing Commando

Minden országnak van egy marketing erőssége. Mindenkinek más. Mit leshetünk el a legjobbaktól, milyen specialitásokat, itthon még csak nem is ismert stratégiákat, amivel különlegessé, kiszámíthatatlanná, és elsöprővé tehetjük a saját marketingünket? Igazi nemzetközi marketing-bűnöző leszel, aki a marketing rejtett kincseivel kápráztatja majd el a célközönségét…

Különleges sztárvendég:

Mitől lesz bestseller egy könyv?

Fejős Éva, bestseller írónő és kiadó tulajdonos

Honnan tudja Éva előre, hogy miből lesz bestseller? Nem csak mint írónő, de mint kiadó vezető is? Milyen termékpalettát kell fejleszteni egy könyv mellé? Kell-e álnév, illetve hogyan márkázd magad, mint szerző – mennyiben más ez mint egy tipikus személyes márka? Bónusz: hogyan csinál Éva pénzt a konkurenciából, lelkiismeretfurdalás nélkül?

A legjobb sales-esed, akiről nem is tudtad, hogy már nálad dolgozik.

Lippner Tamás, értékesítési specialista

Gondolkodsz, hogy fel kellene venni egy értékesítőt? Ne tedd! A legjobb sales-esed már ott van a cégnél: az ügyfélszolgálatod! Lippner Tamás megmutatja, hogyan tudod a legjobb, nyomulás nélküli, „konzultatív sales”-eseddé tenni, egy pár apró átalakítással. Képzeld csak el… mostantól minden ügyfélszolgálati probléma átalakul értékesítési szituációvá… érdekel?

A titkos kijárat a céged közepéből

Pálos Ildikó, Generációk Partnere

A céged olyan mint egy pókháló, a közepén veled – nélkülözhetetlenül! Ildikóék generációváltások során megtanulták a vezetőket kihozni a pókháló közepéből, és ezt a tapasztalatukat adják át, benne egy különges „9 dimenziós pókhálóval”, amely révén úgy fogunk ránézni a cégedre, ahogy még sohasem láttad … és amelyben talán meglátod a kifelé vezető utat is…

Élethosszig tartó tanulás?
Így ne rokkanj bele!

Szalai Gabi, Angol utca

Egykor élvezted a tanulást, de most már szinte kín és kényszer, hogy a gyorsan változó iparágaddal tartani tudd a lépést, pláne előtte járj? Gigászi a nyomás rajtunk, vezetőkön, hogy mindent jobban tudjunk, képben legyünk, és mutassuk az utat. Hadd mutasson meg Gabi egy módszert, amivel elfoglalt, „super-busy” vállalkozók kínok nélkül, könnyen és gyorsan tudnak tanulni – legyen szó a szakmádról, a cégvezetésről, vagy akár a marketing újdonságairól…

Covidban sem üt a mennykő!
Sikeres esettanulmányok 2 nehéz évből

Weiser István | weiser.hu

Hogyan tudtunk új termékekkel betörni egy magábazárkózott piac ajtaján (az exkluzív krumpli-kampány esete + így került a luxusnappali a kertbe). Mellé árazási stratégiák nehéz időkre…

Az „igazi show” napja
szeptember 6. élő, színpadi előadásai

Az „igazi show” napja,
szeptember 6. élő előadásai

Tabutörők, előre!

Wolf Gábor | Marketing Commando

Minden iparágnak vannak tabui, és minden tabutörő a legismertebb, legforradalmibb vállalkozók közé tartozik. Hogyan kell tabukat törni? Egyáltalán, hogyan lehet felfedezni, listát készíteni az iparágad még parlagon lévő tabuiról? És aztán hogyan kell ezeket a tabukat felhozni és megtörni? Van erre módszertan? És milyen tabuk maradtak parlagon, amiket senki sem tört még fel, és amik rád várnak?

A hiteles tartalom magasiskolája

Janata Kriszta | Marketing Commando

Miről és hogyan írnak azok, akiket senki nem kérdőjelez meg? Mivel emelheti magát egy tartalom-szerző magasan a többi “firkász” fölé? Vannak, akik évtizedek szívós munkájával, savazó kommentek és maró kritikák kereszttűzben jutnak el erre a szintre – pedig ezt az utat le lehetne rövidíteni. Könnyű így sem lesz – de mutatok olyan elemeket, amikkel legalább felgyorsíthatod a felfelé vezető utadat.

Különleges sztárvendég:

Színtiszta stratégia! Így építettük fel a Hello Bizniszt a 0-ról

Wolf Gábor interjúja Nyíri Máriával, a magyar Telekom
kkv szegmenskommunikációs vezetőjével

Ahogy növekszel, ideje elkezdeni tanulmányozni a multikat, hogy hogyan terveznek meg egy stratégiát, és aztán hogyan valósítják meg azt a mindennapokban. A Hello Biznisz a Telekom egyik legizgalmasabb projektje. Hogyan jött létre, mi volt a célja, és egy ilyen sokszereplős feladatot hogyan menedzsel a projekt feje a mindennapokban? Ritka betekintés egy multi kiemelt projektjébe.

Kihasználod a „NEM” erejét?
Az exkluzivitás, mint versenyelőny

Nyirő Réka | Marketing Commando

Zártkörű előadás, kizárólag a gotomarketing PRO tagjaink, „a vezérfalka” részére. Hogyan élj az exkluzivitás erejével a marketingedben? Mikor kell és mikor tilos bevetni? Hogyan érhetsz el elképesztő lelkesedést a jól adagolt exkluzivitással? Csak a Marketing Szuperkonferencián!

Mi működik ma?

Wolf Gábor | Marketing Commando

Gyors és taktikai előadás a legjobban konvertáló, a legtöbb lájkot hozó, a legnagyobb követőtábort építő technikákról – semmi sóder, csak kőkemény statisztikán alapuló, új sikertechnikák. Itt hallottad először!

Jövőkutató a jövő marketingjéről

Rab Árpád | jövőkutató

Hogyan lesz életképes a céged 20-30-50 év múlva? Már most kezd fizetőképessé válni egy generáció, amely teljesen máshogy gondolkodik. Mások a prioritásai. Más üzenetre nyitott a füle – hallja ezt Tőled? Nem csak a technológia határozza meg a jövőt, de az emberek gondolkodásmódjának változása is, mit kell erről tudnunk, hogy irányítsuk, alakítsuk a jövőt – ne csak megtörténjen velünk.

És a program, amit mindenki a legjobban vár:

XIV. Év Marketingese Díj

XIV. Év Marketingese Díj

A 3 idei versenyzőnk:

Knapek Éva

Klinikai szakpszichológus

Aki az orrunk előtt vált jegyzetlen csillagból social média üstökössé, és aki egy országot tanít függetlenné válni.

Majoros Zsuzsi

Varróház

Akitől Wolf Gábor rémülten azt kérdezte: „De ebből tényleg meg lehet élni??” – És aki megmutatja, hogy Ő hogyan csinálja.

Pintér Zoltán

Carpex

Aki 200 fős cégében 45 évesen megtervezte a tökéletes exit stratégiáját – egy meglepő fordulattal…

És végül, a Marketing Szuperkonferencia talán
legnépszerűbb programja:

A SZÜNET!

A SZÜNET!

… ahol végre élőben is találkozhatsz azokkal, akiknek már egy éve csak a profilképét nézegetted. 🙂
Mert ezzel a társasággal minden perc egy igazi kincs!

Hogyan jöhetsz az MSZK 2021-re?

Hogyan jöhetsz az MSZK 2021-re?

Az MSZK a Marketing Commando legmagasabb szintű rendezvénye, ahová nem lehet csak úgy jegyet venni. Lássuk milyen lehetőségeid vannak, ha részt akarsz venni az idei Szuperkonferencián:

Már most biztos a helyed, ha …

gotomarketingPRO tag vagy már legalább 10 hónapja, vagy éves PRO tagságra fizettél elő.

Már csak egy gyors visszajelzést kérünk, hogy lefoglalhassuk a helyedet az MSZK-ra (katt a piros gombra)!

Gotomarketing tag vagy?

Alap gotomarketing tag vagy? Vagy frissen csatlakoztál a PROba, de ott lennél az MSZK-n?

Egyszerű, csak válts szintet: éves gotomarketingPRO tagságra. Az alábbi gombra kattintva részletes leírást találsz erről:

Még nem vagy
goto tag?

Ugorj rögtön a PRO szintre, fizess elő éves tagságra, és mellé ajándékba kapod az MSZK belépődet!

Ezen a linken indítsd el az előfizetésed, kollégáink pedig hamarosan megkeresnek az ajándék belépőddel kapcsolatban.

Kérdésed van?

Ügyfélszolgálatunkon Emi és Judit örömmel segítenek!

Email: hello@marketingcommando.hu // Telefon: +36 30 825 7162