Előkészületi útmutató a marketing konzultációhoz

Előkészületi útmutató a marketing konzultációhoz

Kedves Ügyfelünk,

Wolf Gábor vagyok, és köszönöm, hogy jelentkezel a marketing konzultációmra! Kérlek, olvasd át alaposan ezt az oldalt, mert minden mondata fontos.

A marketing konzultáció velem rendkívüli eredményeket tud biztosítani, gyakran a cég sorsát megfordítja, új növekedési lehetőségeket nyit ki, rekorddöntő kampányokat eredményez. Ezt a szakirányú képesítésem, a több mint 20 év szakmai tapasztalatom, a folyamatos szakmai fejlődésem, és a sikeres ügyfeleim garmadája garantálja számodra. Konzultációba fektetni valószínűleg az egyik legjövedelmezőbb kiadásod lesz.

Kedves Ügyfelünk,

Wolf Gábor vagyok, és köszönöm, hogy jelentkezel a marketing konzultációmra! Kérlek, olvasd át alaposan ezt az oldalt, mert minden mondata fontos.

A marketing konzultáció velem rendkívüli eredményeket tud biztosítani, gyakran a cég sorsát megfordítja, új növekedési lehetőségeket nyit ki, rekorddöntő kampányokat eredményez. Ezt a szakirányú képesítésem, a több mint 20 év szakmai tapasztalatom, a folyamatos szakmai fejlődésem, és a sikeres ügyfeleim garmadája garantálja számodra. Konzultációba fektetni valószínűleg az egyik legjövedelmezőbb kiadásod lesz.

Egy ilyen konzultáció háromféleképpen szokott végződni:

1) Olyan tanácsokat kapsz (akár stratégiai, akár egészen konkrét kivitelezési javaslatokat), amiket a csapatoddal, kivitelezőiddel meg tudsz valósítani, és így további együttműködésre, további konzultációra velem hosszú ideig nem lesz szükséged…

2) A konzultáció után úgy döntesz, hogy szeretnél velem rendszeresen konzultálni (havonta, negyedévente), amire ott helyben tudok majd adni egy kedvező konstrukciót…

3) Ha bármelyikünk elégedetlen a közös munkával – egy első „randin” előfordulhat! -, akkor a konzultációt valamelyikünk félbeszakítja, és befizetett díjat 1 munkanapon belül visszautaljuk.



A tanácsadással kapcsolatban legyen EGY fő célod, elvárásod!

Ez jellemzően az alábbi lehet – gyakorisági sorrendben:

1. A cégedben sokkal nagyobb lehetőséget látsz, mint amit jelenleg ki tudsz aknázni, és ezért a marketing stratégiáját újra kell tervezni (célközönség, pozícionálás, fő marketing eszközök innovációja)

2. A jelenlegi vevőszerzésed túl drága, vagy túl kevés vevőt hoz, és ezt szeretnéd sokkal hatékonyabbá, eredményesebbé tenni

3. Egy fontos reklámkampányod közeleg, amivel kapcsolatban nagyok az elvárásaid, és amit velem együtt akarsz megtervezni

4. A márkád nem elég feltűnő, vagy nem elég kiemelkedő a piacon, és ezt akarod újrapozícionálni, akár újraalkotni – legyen szó céges márkáról, vagy személyes márkáról

5. Nem elég hatékony a kommunikációd, a tartalom stratégiád, a posztjaid, a videóid, és ezért szükséged van egy rendes kommunikációs- és tartalomstratégia felállítására

6. Egy konkrét versenytárssal szemben akarsz teret nyerni, a piaci részesedésedet növelni

7. Egy terméket vagy szolgáltatást szeretnél bevezetni egy új piacra, és ehhez szükséged van egy marketing akciótervre,

8. … vagy egy újdonságot kívánsz bevezetni a meglévő piacodra.

9. A termék- és szolgáltatás portfóliódat tudatosan újra szeretnéd tervezni, a legújabb piaci trendek elébe menni (ezt elsősorban szakértők, tanácsadók szokták igénybe venni)

10. Egy fontos marketing eszközödet kellene alaposabban kidolgozni vagy átalakítani (pl sales videó, landing page, előadás, email sorozat stb.)

Tehát, mi ez az EGY célod a konzultációval? Ezt mindenképp fogalmazd meg most magadnak.



A konzultáció helye és időpontja

– A konzultáció helyszíne a Synergy Office HAN Spaces (Budapest XIII. Lomb u 30-32.) Ez a preferált helyszín, hogy kiragadjunk Téged a megszokott környezetedből. Ettől a helyszíntől eltérni csak indokolt esetben lehetséges (de lehetséges).

– A konzultáció időtartama: 9:00-12:00h

– A konzultáció időpontját sosem velem, Wolf Gáborral kell egyeztetned, hanem a Marketing Commando ügyfélszolgálatával, én ugyanis nekik adom le a szabad időpontjaimat, amit ők osztanak ki, jelentkezési sorrendben



A konzultáció díja és fizetési feltételei

– A konzultáció díja 700 EUR + áfa, a mindenkor érvényes napi árfolyam alapján, 400 Ft = 1 Euro esetén 280 000 Ft + áfa per alkalom, amely a megrendelésed után, számla alapján, banki átutalással fizetendő. A konzultáció időpontját a fizetés után rögzítjük.



A konzultáció legfontosabb előfeltétele

– Konzultációt kizárólag gotomarketing tagokkal vállalunk, mert ők már egészen biztosan ismerik és elfogadják az általunk képviselt üzleti filozófiát. Azt tanácsoljuk, legyél előbb gotomarketing tag, ne a konzultációval kezdd. Az ügyfélszolgálatunk szívesen segít benne: hello@marketingcommando.hu



Javasolt létszám a konzultáción

– A legjobb, ha egyedül veszel részt rajta. Így tudunk a leggyorsabban haladni.

– Amennyiben van tulajdonostársad vagy állandó marketingesed, akit feltétlenül szeretnél bevonni, akkor őt hozd magaddal bátran, de róla kérünk tájékoztatást előre.

– Több mint ketten jönnétek? Nem javasoljuk, de elfogadjuk. A konzultációs díj a céged részéről egy vagy maximum két személy részvételét fedezi. Ezen felül személyenként +150 Eur+áfa a részvételi díj, amely a konzultáció díjával együtt fizetendő.



Garancia

– A konzultációra 100%-os elégedettségi és pénzvisszafizetési garancia érvényes (a konzultáció napján az első két órán belül jelezheted, ha inkább meggondolod magad. Vagy imádod a konzultációt, vagy visszakapod a pénzedet – a Marketing Commandoval senki sem járhat rosszul!)



Utóirat: konzultáció egymással versengő cégekkel

– Céges politikánk, hogy aki eljön marketing konzultációra, annak a direkt konkurensével a konzultációt követő egy évben nem vállalunk együttműködést. Ez standard tanácsadói politika.

Köszönöm, hogy végigolvastad.

Tehát, mi az EGY elvárásod a konzultációval kapcsolatban?
Kérlek fogalmazd meg magadnak, és utána töltsd ki a lenti jelentkezési lapot.

Üdvözlettel,
Wolf Gábor

Jelentkezz konzultációra itt: