Marketing Szuperkonferencia

A döntések napja

2024

2024

október 15-16.
Park Inn Budapest

október 15-16.
Park Inn Budapest

Marketing Szuperkonferencia

A döntések napja

2024. október 15-16.
Park Inn Budapest

„Márkaépítés

„Kreatív

„Megosztó

„Gyakorlott

„Intuitív

„Organikus

„Nyomulós

„Régi típusú

Konverzió?”

Analitikus?”

Felemelő?”

Tanult?”

Tudományos?”

Fizetős?”

Csábító?”

Új marketing?”

Mennyit veszítesz azon, hogy bizonytalan vagy a marketing filozófiádban?

Talán szeretsz ad hoc reklámozni – de frusztrál a tervezés hiánya, a mérés hiánya? Vagy csak akciózol – közben féltékeny vagy a nálad szebb márkákra, amik jobban növekednek? Vagy pont fordítva: tökéletes az arculatod, a kommunikációd, mérsz minden adatot egy konkurensed meg összevissza, harsány posztokkal gigászi eléréseket és forgalmat produkál?

„MONDJA MÁR MEG VÉGRE VALAKI,
HOGY MI A LEGJOBB MEGOLDÁS!!!”

Márkaépítés

Konverzió

Kreatív

Analitikus

Megosztó

Felemelő

Gyakorlott

Tanult

Intuitív

Tudományos

Fizetős?

Organikus

Nyomulós

Csábító

Régi típusú

Új marketing

Mennyit veszítesz azon, hogy bizonytalan vagy a marketing filozófiádban?

Talán szeretsz ad hoc reklámozni – de frusztrál a tervezés hiánya, a mérés hiánya? Vagy csak akciózol – közben féltékeny vagy a nálad szebb márkákra, amik jobban növekednek?

Vagy pont fordítva: tökéletes az arculatod, a kommunikációd, mérsz minden adatot egy konkurensed meg összevissza, harsány posztokkal gigászi eléréseket és forgalmat produkál?

„MONDJA MÁR MEG VÉGRE VALAKI, HOGY MI A LEGJOBB MEGOLDÁS!!!”

XVII. MSZK

2024. Október 15-16.
Park Inn By Radisson

A gotomarketingPRO exkluzív eseménye.

Mi az a Marketing Szuperkonferencia (MSZK)?

Az MSZK a Marketing Commando leghosszabban tartó konferenciasorozata, ami 2008-ban indult, és azóta minden évben megrendezésre kerül.

Az MSZK lényege 2008 óta változatlan:

Az ügyfeleink krémje
számára…

a marketing leghaladóbb
újdonságai, aktualitásai,

hogy az iparáguk vezetőivé
és példaképeivé váljanak!

5 ok, amiért az MSZK
NEM a tipikus KKV konferencia:

#1 – Újdonságokat fogsz hallani

A Marketing Commando legfrissebb tudását, tapasztalatait itt osztjuk meg, hogy a közönségünk azt elsőként vethesse be a piacán, a versenytársaikat megelőzve.

#2 – 17x bizonyított

Tudtad? A legkitartóbb kkv marketing rendezvénysorozatra csatlakozol be: 2008 óta minden évben megrendezésre kerül a Marketing Szuperkonferencia (még a Covid alatt sem maradt ki!), így a leghosszabban bizonyított kkv konferencián fogsz részt venni.

#3 – Itt nincs 15 perces sales prezi, sőt…

Érezted már más konferencián, hogy össze-vissza hívták az előadókat, mindenféle témában? Az MSZK-nak először a koncepcióját alakítjuk ki, és utána aszerint válogatjuk össze a témában elmélyülést, inspirációt hozó szakértőket.

#4 – Nem csak az előadóktól tanulsz

Az MSZK közönsége különleges: marketingorientált vállalkozók, marketingesek járnak az MSZK-ra, sokan közülük már évek óta mindig eljönnek. Ha egy iparágban van egy kiemelkedően sikeres vállalkozó, akkor könnyen lehet, hogy mellette fogsz ülni. Itt a szünet is legalább olyan értékes, mint az előadások!

#5 – Tilos az unalmas!

Más konferenciákon csak ülsz és nézed a prezentációkat. Itt az előadások mellett vannak szavazások, játékok, megnézheted az Év Marketingese Versenyt, mert tudjuk: tanulni csak szórakozva, jó kedvvel lehet!

Nézd meg az előadó videóját

SZAVAZZ:

Lépés 1 / 11

A tartalmaid többsége:

Az MSZK 2024 programja

Október 15.

Ti kértétek – mi megszerveztük

A Pro-Aktív Szünet!*

*Figyelem, TELTHÁZ: A Pro-Aktív szünet kapacitáshatárát elértük, a jelentkezést lezártuk. Az MSZK nagy napjára, október 16-ra továbbra is várjuk a jelentkezőket!

Ugye emlékszel, hogy mindig kéritek: legyen több szünet az MSZK-n beszélgetni, megismerkedni a többi PRO-val? Hát legyen! De MSZK-s „dobozon kívüli” módon: előző este tartjuk meg, összevonva!


Okt. 15-én délután (16-19h-ig)
tartunk egy interaktív, networking programot. Kicsit olyat, mint egy PRO tábor.

Piroska Tímea I PCC minősítésű business és executive coach, tréner, pszichológus, az Antener Kft. és a Z-Press Kiadó Kft. ügyvezető igazgatója

Érezd meg az adatot! – Interaktív workshop

Az intuíciód magában hordozza az adatokat. Amikor visszagondolsz élethelyzetekre, ahol a legjobban teljesítettél, és elemzed, miért működtél jól, már ott vannak az adatok.


Ezen a workshopon megtanulod, hogyan használd ki az intuíciódban rejlő erőforrásokat, hogy mindig a legjobbat hozhasd ki magadból. Ehhez pedig Piroska Tímea lesz a mentorod, aki PCC minősítésű business coach, TEDx előadó, és a Forbetter Institute Magyarország TOP10 coacha közé is beválasztotta.

Nézd meg az előadó videóját

Brand gap: a tátongó űr a márkád és a célod közt

A bizonyíték alapú márkaépítés szabályai sok újdonságot, felismerést – és sikert – hoztak az utóbbi években. A cégek és az ügynökségek többsége ennek ellenére máig a régi iskolát gyakorolják. Milán az új vonalat képviseli, és előadásában a márka koncentrikus köreivel teszi érthetővé és kivitelezhetővé a márkádat, ami megfelelően építve és gondozva a céged legnagyobb értékévé válik.

A bizonyíték alapú márkaépítés szabályai sok újdonságot, felismerést – és sikert – hoztak az utóbbi években. A cégek és az ügynökségek többsége ennek ellenére máig a régi iskolát gyakorolják.

70%intuíció30%adat

Varga-Márfy Milán I tulajdonos, brand stratéga, ScaleAgency

Milán az új vonalat képviseli, és előadásában a márka koncentrikus köreivel teszi érthetővé és kivitelezhetővé a márkádat, ami megfelelően építve és gondozva a céged legnagyobb értékévé válik.

Nézd meg az előadó videóját

Szabó Imola Éva I szervezetfejlesztési tanácsadó, coach, Gestalt terapeuta gyakornok, az
EMCC Magyarország elnöke

Hogyan hoz(z)unk döntéseket: Intuíció vagy adatok alapján? – Interaktív workshop

Egy vállalkozás sikere a meghozott üzleti döntéseken áll vagy bukik. De hogyan hozz igazán jó döntéseket? A workshopon körbejárjuk, mikor hallgatunk az intuícióra, és mikor támaszkodunk inkább az adatokra a döntéseink során. Bemenjek ma az irodába? Eladjam a cégemet? Bízzak meg egy marketing ügynökséget? A workshop végére Imola vezetésével kristálytisztán fogod látni, hogyan hozz olyan döntéseket, amelyek a legjobb eredményeket hozzák.

Nézd meg az előadó videóját

Interjúbeszélgetés a Shop.Builder Alapítójával, a BiotechUSA Adatelemzési osztályának vezetőjével

1997-ben, amikor még kevesen gondolták, hogy az internet lesz a jövő, Róbert az elsők között döntött úgy, hogy online webáruházat indít Magyarországon és Európában. Első domainjét ugyanabban az évben jegyezték be, mint a google.com-ot.


A Shop.Builder nemcsak a hazai sport-táplálékkiegészítők piacvezetője lett, hanem egy egész testépítő médiabirodalom is. De miért döntött úgy 2019-ben, hogy eladja? És mi motiválta, hogy továbbra is a felvásárló cégben maradjon? Róbert egy izgalmas beszélgetésben fedi fel a felvásárlás kulisszatitkait.

33%intuíció67%adat

Sztípity Róbert

Nézd meg az előadó videóját

Október 16.

Az MSZK napja

90%intuíció10%adat

Wolf Gábor | Marketing Commando

Mi NEM Működik Ma?

Ma már máshogy kell pozícionálni, mint pár éve. Máshogy kell márkát építeni. Máshogy kell felépíteni a vevőszerző tölcséreinket. (Van, amelyik már nem is működik.) Más tartalom tarol jobban.


Teljesen máshogy kell célozni. Az eddigi évektől eltérően a nyitó előadásban azokat a „még jónak” hitt marketing módszereket vesszük végig, amiket sokan használnak (használtok?), pedig már százszor hatékonyabb módszerek állnak a rendelkezésünkre.

Nézd meg az előadó videóját

Szövegírás: a marketing „fejlődésben megállt” gyermeke?

Miközben a marketing ágazatai erőltetett menetben újulnak percről-percre, a szövegírás evolúciója elmaradt? Kriszta, aki az elmúlt években főleg privát ügyfelei szövegein dolgozott, megmutatja: ő milyen tanároktól és mit tanul arról, hogyan (ne) kövesse a trendeket.


Hogyan tartja egyensúlyban az adatmámor és az intuíció-őrület nyomását a szövegeiben? Mit mondanak a marketing legnagyobb mai tanárai: a harsány social tartalmak és a clickbait címek korszakában hogyan maradj hiteles?

30%intuíció70%adat

Janata Kriszta | Marketing Commando

Nézd meg az előadó videóját

15%intuíció85%adat

Sólyom Balázs I Chief Data Officer, Trendency Online

Fele annyi hirdetési pénzből, dupla konverzió

Balázs, a UPC korábbi online igazgatója megmutatja, hogyan alakították át a UPC digitális marketingjét, ahol minden egyes részlet – az adatoktól a weboldalon át a hirdetésekig – átdolgozásra került.

 

Az eredmény? Szakmai díjak és brutális üzleti sikerek. Az is kiderül: hogyan végezheted el ugyanezeket az átalakításokat, egy nagyon komoly szintugrásért!

Nézd meg az előadó videóját

Marketing hazugságaink, azaz miért nem az online hirdetésekből fogsz megélni

Az ismert „Cápa” most először fog arról beszélni, hogy az érdekeltségi körébe tartozó cégek milyen marketinget folytatnak? Milyen izgalmas marketing kísérleteket végeztek, és azoknak mi a fő tanulsága? Ha több tucat cégnek kell megsokszoroznia a befektetéseidet, akkor milyen marketing stratégiát javasolsz nekik?


Petyát hallhattad már előadni vállalkozásról, befektetésről, cégépítésről, de marketingről most fogod először hallani – csak a Marketing Szuperkonferencián!

60%intuíció40%adat

Balogh Petya | STRT Holding

Nézd meg az előadó videóját

33%intuíció67%adat

Sztípity Róbert I a Shop.Builder alapítója, a BiotechUSA Adatelemzési vezetője

Intuíció vs. Adatok: Melyik vezeti a jövő birodalmát?

Róbert felépítette Magyarország vezető sport-táplálékkiegészítő webáruházát, a Shop.Buildert, amely nemzetközi testépítő médiabirodalommá vált. Vajon a vállalatépítés során inkább a megérzéseire vagy az adatokra támaszkodott? A BiotechUSA Adatelemzési osztályának vezetője azt is elárulja, van-e még helye az intuícióknak és az emberi megérzéseknek a big data korában.

Nézd meg az előadó videóját

Az adatok nélküli kreativitás csak kapkodás

A reklámszakember, aki MÁSODPERCEKRE lebontva méri a munkája hatékonyságát, mit taníthat nekünk az adatokról? Melyik adat megbízható és melyik nem? Melyiket érdemes mérni, és melyik az, amit sokan tévesen tekintenek KPI-nak? Melyik adat mutat pillanatképet, és melyik jelez előre tendenciát?


Hogyan szerezz meg nemzetközi benchmarkokat, hogy előrejelezd egy kampányod számaid? Hogyan készíts egyszerű irányítópultot, „dashboard”-ot, és melyik adatokból? És végül: megéri-e hazudni a marketingben: mit mondanak a számok?

A reklámszakember, aki MÁSODPERCEKRE lebontva méri a munkája hatékonyságát, mit taníthat nekünk az adatokról? Melyik adat megbízható és melyik nem? Melyiket érdemes mérni, és melyik az, amit sokan tévesen tekintenek KPI-nak?

30%intuíció70%adat

Matykó Noémi | Chiro Marketing

Melyik adat mutat pillanatképet, és melyik jelez előre tendenciát? Hogyan szerezz meg nemzetközi benchmarkokat, hogy előrejelezd egy kampányod számaid? Hogyan készíts egyszerű irányítópultot, „dashboard”-ot, és melyik adatokból? És végül: megéri-e hazudni a marketingben: mit mondanak a számok?

Nézd meg az előadó videóját

90%intuíció10%adat

Wolf Gábor | Marketing Commando

Marketing: sprintelhetsz marathont?

A hosszú távú növekedés nem egyenlő sok rövid távú növekedés összegével. Drasztikusan eltérő marketingre van szükséged, ha gyorsan akarsz kiszedni pénzt egy piacból, vagy ha hosszú távon akarsz valami nagyot és értékeset felépíteni, amiben profit és volumen is lesz. A záró előadásban újragondoljuk, hogy a céljaid elérését mi szolgálja és mi szabotálja: melyik marketing eszköz? Milyen üzenet? Milyen imázs? Melyik célközönségre való célzás?


A mai választásaid vajon nem tévesek? Ehhez a marketing legfrissebb kutatásait használjuk fel, amiről itthon a versenytársaid többsége még garantálom, hogy nem is hallott!

Nézd meg az előadó videóját

Teszt: passzolsz az MSZK közönségbe?

Ha igazak rád az alábbiak, akkor imádni fog Téged, akivel ott találkozni fogsz:

Marketing a főszerepben

Tudod, hogy a sikered záloga nagyrészt a céged marketingjén múlik, ezért kiemelt szerepet szánsz neki.

Túl vagy az ingyenesen

Már láttál minden YouTube marketing videót, követsz marketingeseket a social-en, de most már szomjazod a strukturált, haladó szintű tudást.

Ide nekem minden újat!

Innovatív marketinget folytatsz, ezért mindig kutatod: mik azok az újdonságok, amikkel be tudsz ugrani a versenytársaid elé. Szereted elsőként kipróbálni az újdonságokat.

Marketing BOSS!

Te vezeted a céged marketingjét, azaz Te találod ki a stratégiát, mozgatsz külső-belső marketingest, marketing kivitelezőket – kezedben az irányítás!

No nyafi!

Nem panaszkodsz, nem a körülményeket hibáztatod. Van egy célod, egy álmod, és fegyelmezetten, kitartóan masírozol afelé, pozitív hozzáállással, tanulással, a hozzád hasonlók társaságát keresve, élvezve.

Mit gondolsz, nem ilyen társaságba vágytál mindig?

Itt a 2024-es Év Marketingese Díj verseny!

Bátor és büszke versenyzőink – már azért is díj járhatna, hogy kiállnak az MSZK közönsége elé!

dr. Juhász Dávid

Így végeztem el az orvosit
Egy kivételes könyv története.

Floch Viktória

PoleCenter
Minden, ami rúdtánc!

Lupán Ági

Lupán Német Online
Tankönyvek helyett a valódi beszélgetések

Szabó Ági

Vállalkozói út, nőknek.
Virtuális Irodaház

Valkó András

Hiteles András
jelzáloghitel – és babaváróhitel specialista

Ki nyeri idén az
Év Marketingese Díjat?

Gyere el az MSZK-ra és szavazz Te is!

JELENTKEZÉS LEZÁRVA

A 2024-es MSZK jelentkezést lezártuk. Találkozunk 2025-ben!

Nem vagy még gotomarketing tagunk?

Várunk rád Magyarország legnagyobb KKV marketing tananyag könyvtárában:

Fontos infók:

Helyszín

Megközelítés

Program

Öltözék

Mit hozz?

Étel, ital

A műsorváltoztatás jogát fenntartjuk!

Kérdésed van?

Keresd ügyfélszolgálatunkat a hello@marketingcommando.hu
e-mail címen vagy a
+36 30 825 7162 telefonszámon!

PRO: ne várd az előléptetést.
Te döntöd el, mikor lépsz

PRO szintre!

© Copyright marketingcommando.hu | Minden jog fenntartva | Az oldalt készítette: Landing24