
Marketing Szuperkonferencia
Marketing Szuperkonferencia
Marketing
Szuperkonferencia
Kategória Királynők és Királyok
Trónfosztás.
Hódítás.
Érdekházasság.
Kincsesláda.
Csatlósok.
Szövetségesek.
Dráma.
Egy PRO-nak
az iparága élén
a helye.
Trónfosztás. Hódítás. Érdekházasság. Kincsesláda. Csatlósok. Szövetségesek. Dráma.
Egy PRO-nak az iparága élén a helye.




Mi az a Marketing Szuperkonferencia
(MSZK)?
#MSZK is back!
Mi az a Marketing Szuperkonferencia
(MSZK)?
Az MSZK a Marketing Commando leghosszabban tartó konferencia sorozata,
ami 2008-ban indult, és azóta minden évben megrendezésre kerül.
Az MSZK lényege 2008 óta változatlan:

Az ügyfeleink krémje
számára…

a marketing leghaladóbb
újdonságai, aktualitásai,

hogy az iparáguk vezetőivé
és példaképeivé váljanak!
FONTOS:
FONTOS:
A 2023-as MSZK már a megújult formátumban:
A pandémia óta az MSZK átalakult:


Nézzük a programot és a tematikát!
Az Online Napok előadásai

PREMIER 08.31. csütörtök 18:30
PREMIER 08.31. csütörtök 18:30
Ezt nem tanítják, de működik!
Egerszegi Krisztián | MiniCRM
Egy igazi megvalósító vezető az MSZK színpadán: Krisztián miután felépített egy 1,5 milliárdos IT céget, beszállt a MiniCRM-be és nem csak Magyaroszágon, de Romániában is piacvezetővé tette. Majd „üres óráiban” elindította a kkv szektor nagy kedvencét, a Cégépítők Podcast-ot.
És ha úgy gondolod, hogy neked ezzel már tele lenne a naptárad, akkor figyelj: Krisztián nemrég megírta és kiadta az üzleti / scifi / kalandregényét, a Jövőképet, amit mára rengeteg üzleti szaktekintély ajánl lelkesen, hogy végre egy eredeti üzleti könyv, ami úgy tanít, hogy közben élvezet elolvasni! Mik ennek a szélsebes, de mégis kiemelkedően eredményes karriernek a titkai?

PREMIER 09.03. vasárnap 18:30
PREMIER 09.03. vasárnap 18:30
Forgalom triplázás – meditációval???!!!
Kovács Orsolya | Yurkov Style Consulting
Rámenős agilitás, fakír maximalizmus és hedonizmus vagy aszkétikus életvitel, lelassult tempó, meditáció és tolerancia – hinnéd-e, hogy mindegyik közgazdasági tényező lehet? Az egyik nyugatról, a másik keletről mutat utat a sikeres vállalkozáshoz.
Orsi, akit a hazai stylistok piacvezető királynőjeként, a social médiában olyan világmárkák influencereként ismerünk, mint pl a Calzedonia, a két szélsőség közti kényes egyensúlyt keresve kombinálta e két irány értékeit. Ha benned van spirituális hajlam, akkor ez az előadás neked igazi felüdülés lesz. Ha viszont eddig nem sok közöd volt a témához, akkor se aggódj, mert itt pénzről is bőven lesz szó: Orsi arról a módszertanáról mesél, amivel 28 millióról 103m-ra katapultálta a cége éves bevételét. És közben nem csak meditált, de evett, ivott, bulizott, sőt… dolgozott is!

PREMIER 09.07. csütörtök 18:30
PREMIER 09. 07. csütörtök 18:30
A hullám teteje felé
Sebestyén Márton | Online Capital
Hogy hogyan fog kinézni az online üzleti világ a következő években? Marcitól ilyen szavakra készülj: a Google fekete dobozában eltűnő adatok, generatív Ai és prediktív Ai, gazdasági ciklusok és a befektetési portfóliókat meghatározó innovációs hype-ok… De beszél arról is, hogyan csapódnak le a mi online marketing feladatainkban és költségeinkben az ingatlan piac trendjei?
Hogyan reagál a Facebook, kiket haragít magára az Apple, miben sántikál az Amazon a Buzzfeed-del és a Pinterest-tel? Miből készül új profitot termelni a Google, miért és hogyan akarja fölöslegessé tenni a PPC ügynökségeket és mi az az utópisztikus jövőképe, aminek érdekében éjjel-nappal fejleszt? Makro gazdasági reality check Marcival: öveket bekapcsolni, mert hozza a szokásos formáját! Ha közben olykor rád jön a frász, nyugi: megmutatja a realisztikus kiutakat is.

PREMIER 09.10. vasárnap 18:30
PREMIER 09.10. vasárnap 18:30
Téged mi tart vissza? – Korlátozó hiedelmeink nyomában
Piroska Tímea | tréner, coach
PREMIER ELŐTT! Hogyan kerül egy kisvállalkozó a TEDx színpadára? Milyenek a felkészülés rögös hónapjai, és milyen tanácsokat adna Neked egy TED előadó? Tímea szeptember 2-án Debrecenben, a TEDx színpadára készült előadását először az MSZK stúdiójában tartotta meg Nektek, Prosoknak!
Ebben olyan, harcedzett vállalkozóknak ismerős fájó témákat feszeget, mint a megérdemelt sikereink megkérdőjelezése, az önmagunk túlteljesítésbe hajszolását tüzelő mintáink vagy éppen a legjobb változásokat is szabotáló önámításunk leleplezése. A debreceni előadást kiegészítve Tímea, aki színpadon kívül a Z-Press Könyvkiadó tulajdonosa és az Antener Tréner és Coach képző alapítójaként maga is kitaposott már pár vállalkozói ösvényt, saját tapasztalatai mellett hasznos könyveket is ajánl Nektek.

PREMIER 09.14. csütörtök 18:30
PREMIER 09.14. csütörtök 18:30
Bizalmi tényező – etikus cégműködés a márkád szolgálatában
Róth Dénes | Az üzleti magándetektív
Most gondolj az éves bevételedre… ennek számold ki az 5%-át… kb ennyi az, ami jó eséllyel észrevétlenül, ám rendszeresen kiszivárog a céges kasszádból – ahogyan szinte minden vállalkozásból, ahol 1-nél többen dolgoznak. Jól értetted: nem kell ahhoz se tévedned, se rossz üzleti döntéseket hoznod, hogy veszteséged legyen.
Dénes előadásában olyan eszközöket mutat meg neked, amiket, ha bevezetsz, több okod is lesz nyugodtan aludni: nem csak a munkatársaid töretlen becsületességére számíthatsz majd háziterror nélkül, de megnövelheted a céged piaci értékét is (!), sőt, a márkaépítésedhez is kapsz egy hamisíthatatlan, egyéni új alapkövet! Az MSZK online színpadán a PRO falka ikonikus tagja, aki már akkor Commando ügyfél volt, amikor mi még BKV-vel jártunk konzultálni (és az elég rég volt☺).
A szeptember 19-i ÉLŐ konferencia előadói és témái:

Mi Működik Ma?
Wolf Gábor | Marketing Commando
Miért kell TELJESEN átgondolnod a social média jelenlétedet, ha nem akarsz eltűnni az algoritmus süllyesztőjében? Mi az új keresztmarketing technológia, amit még csak a leghaladóbb marketingesek használnak, és amivel úgy tudsz ajánlani egy partnert, hogy közben nem is nyomulsz az ajánlásával? Mi a legújabb landing page trend, amivel újra egyedi lehetsz, ráadásul sokkal kevesebb munkával és gyorsabb megvalósítással, mint valaha? Egy PRO helye az iparága élén van, és ehhez kellenek az újdonságok – Mik Működnek Ma?

Itt vér fog folyni! Veszélyes marketingeszközök – felelős kezekbe
Janata Kriszta | Marketing Commando
„Ez nem meggyőzés, ez már gátlástalan manipuláció.”
„Ez nem manipuláció, ez már bűn!”
„Ez nem is bűn, csak baromság!”
Kis tudás – nagy veszély…. mára a pop-pszichológia kötelező tantárgy lett az üzleti életben, de rendesen meg is osztotta azokat, akik hatásos sales vagy marketing üzenetekkel próbálnak kommunikálni… Te hol tartasz ezen a vélemény-spektrumon? Tény: a pszichológiai és nyelvészeti kutatások, a kommunikációs taktikák a marketinges legértékesebb forrásai. És igen, látjuk: ilyen tudást bőven lehet galád módon IS alkalmazni.
De a marketinged, a kommunikációd nem attól lesz becsületes, hogy önként lemondasz a leghatásosabb kellékekről – igaz? És azokat a fogásokat, amiket most fogok megmutatni, hidd el, fájna eldobnod!

Előadás és színpadi beszélgetés a Cápák között producerével
Máté Kriszta
Egy olyan országban, ahol a vállalkozó még néhány éve is tréfák tárgya, az ügyeskedés, a kizsákmányolás szimbóluma volt, ahol a legtöbb ember legkevésbé tanulni akar, mert azt hiszi, ő már mindent tud, egy olyan országban, ahol a legtöbb tévénéző csak a legegyszerűbb szórakozásra vágyik, bizony nem volt egyszerű sikerre vinni a Cápák között című műsort.
Máté Krisztina, a műsor producere és csapata a hatodik évadra már ökoszisztémát épített, és vitathatatlanul hozzájárult ahhoz, hogy a vállalkozó-szó új értelmet nyerjen.
Itt a 2023-as
Év Marketingese Díj verseny!
Bátor és büszke versenyzőink – már azért is díj járhatna,
hogy kiállnak az MSZK közönsége elé!

Dr Bodó Gergely ügyvéd | Dr Bodó Ügyvédi Iroda
a legális felforgató, aki abból csinált előfizetést, amiből “lehetetlen”

Dr Becker-Bérdi Gergely | szájsebész, Becker Dentál
a döbbenetes, akinek az ijesztő marketingjéért oda vannak a páciensei

Cseke-Kovács Zsófia | stylist, Zeka Styling
a dinasztia-robbantó, aki inkább mégsem sem azt tette, amit a jósnő javasolt neki

Komjáti Zsuzsanna | jógaoktató, a Magyar Jógaoktatók Szövetségének elnöke, a higgadt bölcs, aki összekapcsolta a keleti terméket a nyugati marketinggel

Sóskuthyné Mészáros Mira | Marco Mobili Bútoráruház, az empatikus innovátor, akinek hightech vér folyik az ereiben
Ki nyeri idén az Év Marketingese Díjat?
Gyere el az MSZK-ra és szavazz Te is!
Ki nyeri idén az Év Marketingese Díjat?
Gyere el az MSZK-ra és szavazz Te is!
Nektek mutatjuk meg először! gotomarketing fejlesztések

Törvényes játék a tudatalattival: a chat-bot-kormányzás elegáns trükkjei Premier előtt: esettanulmány a Marketing Commando új chatbotjáról
Klausz Melinda
Volt már pár korábbi próbálkozásunk a chatbotokkal. Hol így, hol úgy sült el a dolog, de most megint adtunk neki egy új esélyt – nézd meg, hol tartunk vele! Indultunk onnan, hogy sok kicsi, rövid “pingetést” kell összerendeznünk egy szuperül időzített sorozatba. Folytattuk azzal, hogy villámgyors, könnyedén fogyasztható, közben derűsen bűbájos is legyen, ám még egy icipicit se irritáló, no de azért hozza a kézzel fogható eredményeket is. És persze a chatbotokra vonatkozó törvényi szabályok extrém keretei között… ez így egyben azért megakasztott minket is.
Vevő-kommunikációban ritkán adjuk át a kormányt, de most ez történt: Melindához fordultunk, aki az előbbi listát kiegészítette még valamivel: kreatív játékossággal és eleganciával. Most megmutatja, hogyan.

Go2Marketing – így csináljuk úgy, ahogy senki más
Pusztai Ádám
Ha lerajzolnád egy-egy átlátszó fóliára az ország üzleti előfizetéseinek felépítését és egymásra tennéd ezeket a fóliákat, akkor tudod mekkora eltérést látnál köztük?
Szinte semekkorát. Mindegyikben vannak tananyagok, kurzusok, és rendszeresen jönnek az új kontentek. A kivett eredmény pedig szintén ugyanaz: nő az anyagmennyiség és a „sose lesz vége” frusztráció. A megvalósítást sem támogatják, és hiába van neked egy húsbavágó problémád, a rendszerben nem megoldásokat találsz, hanem sima tananyagokat.
A zöld-kék gotomarketing eddig is kiemelkedett a szürke vonalakból a fólián, és itt az MSZK-n, PRO tagként az elsők között leszel, akik látni fogják az előfizetéses rendszerek jövőjét: a gotomarketing legújabb és legbrutálisabb változtatását.

Fejlesztés. Csináljuk!
Csináljuk?! De biztos?
Watsing Dori
Hány „NEM”-et kell figyelmen kívül hagynod, amikor egy olyan fejlesztést készülsz megvalósítani, ami a bizniszed szívét-lelkét először darabokra szedi, szembesítve Téged – a megálmodóját – a hiányosságaival, majd újult erőre kapva emeli egy olyan szintre, amiről eddig csak álmodtál…
Miért megyünk bele olyan fejlesztésekbe, melyeket a racionális érvek, a megtérülési számítások elleneznek?
Ki bírja ezt ki ép ésszel, összetartó csapattal, nyugalmat adó bankszámlával? De legfőképpen hogyan?

Nehéz problémák, könnyű megoldások
Wolf Gábor | Marketing Commando
Hogyan győzte le James Watt a bányaigazgatók kezdeti ellenállását az új gőzgépével szemben? Hogyan oldotta meg a Disney potom pénzből a sorbanállás problémáját a parkjaiban? Miért nem tudott betörni a Volkswagen az USA piacra, bármennyit is költöttek reklámra, és mi hozta meg az áttörést … 15 dollárért?
A zsenik szuperképessége, hogy nehéz problémákra képesek könnyű, „zseniális” megoldásokat kiagyalni. De hogyan? Úgy, hogy máshogy gondolkodnak, mint a többség. Hadd pumpáljam fel az agyadat egy új szempontrendszerrel, rengeteg izgalmas sztorival, egy olyan gondolkodásmóddal, amivel Te is zseniális leszel a földi halandók szemében – és amivel a bonyolult problémáidat végre egyszerűen meg tudod oldani!
És végül, a Marketing Szuperkonferencia talán legnépszerűbb programja:
A SZÜNET!
… ahol végre élőben is megnézheted azokat, akiknek egy éve csak a profilképét látod 🙂
és ahol minden perc ezzel a társasággal egy igazi kincs.
Hogyan jöhetsz az MSZK 2023-ra?
Hogyan jöhetsz az MSZK 2023-ra?
Az MSZK a Marketing Commando legmagasabb szintű rendezvénye,
ahová nem lehet csak úgy jegyet venni. Lássuk milyen lehetőségeid vannak,
ha részt akarsz venni az idei Szuperkonferencián:
Az MSZK a Marketing Commando legmagasabb szintű rendezvénye, ahová nem lehet csak úgy jegyet venni. Lássuk milyen lehetőségeid vannak, ha részt akarsz venni az idei Szuperkonferencián:
Kérdésed van?
Ügyfélszolgálatunkon Dorkó és Zsófi szívesen segít

hello@marketingcommando.hu
+36 30 825 7162
