Kepek
Kapocs
 
 
Hallot-r

INGYENES MARKETING TIPPEK & TANULMÁNYOK

Korlátozás nélkül letölthető tanulmányok

Kizárólag a regisztrált felhasználók számára elérhető tanulmányok

6 Építőkocka Marketing Tervhez
Vajon szerepel a marketing tervedben ez a 6 lényeges modul? Mik ezek, és hogyan építsd fel a segítségükkel a céged marketing tervét?
Ügyfél egy életre!
Új vevőt szerezni sokkal drágább és nehezebb, mint régi vevőidnek újra eladni. Hogyan tartsd meg meglévő vevőidet minél tovább?
Top 10 honlap hiba - és hogyan javítsd ki?
Lehet, hogy észre sem veszed: honlapod olyan betegségekben szenved, amik nem engedik rendesen funkcionálni. Cikkünk segít a diagnózisban - és a gyógyításhoz is ad pár jó tanácsot.
Hogyan légy gerilla marketinges?
A legtöbbünknek nem adatik meg az a luxus, hogy a cég központja tíz vagy százmilliókban határozza meg az éves marketing költségvetésünket. Hogyan lehet limitált büdzséből eredményeket elérnie egy nem túl nagy cégnek?
10 ritkán használt marketing eszköz
10 szellemes marketing taktika, amiket nem látsz minden nap
Hogyan reklámozz MINDENKINEK?
Milyen marketingre van szükséged, ha olyan terméked vagy szolgáltatásod van, amely mindenkinek jó?
7 Marketing Taktika Fillérekből
Míg sok marketing eszköz komoly elkötelezettséget és kiadást jelent, érdemes a repertoárodat olyan trükkökkel is kiegészíteni, amelyek semmibe nem kerülnek, vagy alig valamibe...

Megnézem a videotárat>>

Feliratkozom az ingyenes 97 napos vevőduplázó programra >>


A Marketing Magazin "all time" legtöbbször letöltött cikke:

Marketing Tervezés 7 lépésben
Készíts meglepően hatékony tervet egyetlen nap alatt! Mik azok az egyszerű elemek, amiket minden sikeres marketing terv tartalmaz? Megmutatjuk lépésről lépésre! ->
Marketing öngyilkosság: 7 holtbiztos (plusz egy bónusz) tipp
Túl jól megy a szekér és vissza kellene fogni a bevételt? Netán lelkiismeret-furdalásod van az extraprofit miatt és elég lenne kevesebb is? Vagy megsajnáltad a konkurenciát és kicsit engednéd őket feljönni? Nem probléma: itt van 7 tipp, ami garantáltan megnyomorítja a marketingedet! Hoppá, várjunk csak: lehet, hogy valamelyik már ma is fojtogatja a profitodat?
Ajándék ló, hollywood-i fogsorral
Árakcióval vásárlásra motiválni - ezt bárki meg tudja csinálni. De hogyan generálj izgalmat és hullámhegyet az eladásban egy kis bónusszal úgy, hogy még a profitod is megmaradjon?
Tulajdonképpen mit is reklámozol?
Te is szenvedsz a kisvállalatok leggyakoribb reklám-fertőzésében? Ha a céged reklámja is ilyen, akkor ideje megkezdened a kúrát...
Kill Billezd a marketinged
Könnyen lehet, hogy ez lesz a legrövidebb, de a leghasznosabb marketing cikk, amit valaha olvastál.
Ezzel a marketing eszközzel garantált lesz a sikered
Ez itt a céged nagy próbája: csak üres ígéreteket reklámozol - vagy le is mered tenni a garast amellé, amit állítasz a cégedről?
USA marketing, ami NEM működik itthon
Nem minden marketing eszköz, stratégia, amit az USÁ-ból lesel el - internetről, anyagcégtől, moziból, nagy kinti konkurenstől - működik itthon, és ebbe már sokan buktak bele. Mi az, amit lemásolhatsz, és mi az, amivel megégetheted magad?
A mágneses cég
azaz hogyan dobjunk lasszót a vevőink után, amivel újra meg újra vissza tudjuk őket "rángatni" vásárolni?
Hogyan fogadtasd el újításodat a piacon?
Miért fogad be egyes újdonságokat a piac, míg a többit elutasítja? Mire figyelj oda, hogy a Te újdonságod taroljon a piacon bevezetésekor?
Melyik a legjobb marketing eszköz?
A sok ötlet és ajánlat közül hogyan döntsd el, hogy a cégednek melyik marketing eszköz hozza a legtöbb hasznot?
Mátyás Király Marketingje
... a nagy hírnévhez, a sikeres üzlethez nem kellenek komplex eszközök: pár egyszerű, de jól megválasztott marketing taktika alapos, következetes kivitelezése is meghozhatja a dicsőséget.
Hogyan segítik vagy rombolják alkalmazottaid a marketingedet?
Mit mondanál arról a cégről, aki megvesz egy egész oldalas hirdetést a Hvg-ben, és utána üresen hagyja a lapot? Micsoda pazarlás, igaz? De vajon Te tudod, hogy melyik az a marketing eszközöd, amelyiket már előre kifizetted, és mégsem használod?
Hogyan pozícionáld a cégedet?
Hogyan érheted el, hogy a vevőknek a kategóriádban a céged neve jusson először eszébe