Kepek
Kapocs
 
 


Az „Év Marketingese Verseny”

Díjazni azt, amit még senki nem ismer el

A Wolf Gábor által 2008 márciusában az I. Marketing Szuperkonferencia keretei közt életre hívott "Év Marketingese Díj" Magyarországon az első nyilvános elismerése a tehetséges és eredményes kisvállalkozói marketingnek. Célja a marketingszemlélet népszerűsítése a kis és középvállalkozások körében.
Szépen hangzik… tovább is van?

Ha nincsen aki megdícsérjen…

Minket kkv-sokat semmilyen dobozba nem lehet bepréselni: sokszínű tehetséggel megáldva küzdünk egyéni kihívásainkkal , de van egy közös koloncunk: egyikünk sem próféta a saját hazájában…
Téged mikor dicsértek meg utoljára a szüleid azért, amit a céged marketingjével tettél?
És mikor mondták azt a kollégáid, hogy “Főnök, most tényleg egy fantasztikus szórólapot hoztál össze”?
Nos, ez a verseny az, ahol végre olyan közönség előtt mutathatod be a marketing munkádat, akik azonnal érteni és értékelni fogják, amit letettél az asztalra: ők a hozzád hasonló, magányosan harcoló kkv-sok.

Ami igazán számít

Ez a díj nem az elméleti tudást, hanem az egyéni marketingmegoldásokat, a mai valós gazdasági helyzetben megtörtént gyakorlati kivitelezést és a más kisvállalkozások számára is adaptálható marketingmintákat ismeri el. A cél nem az, hogy igazoljuk, amit a közgazdászok papírra vetettek, hanem az, hogy bebizonyítsuk: a magyar kisvállalkozások becsületes és praktikus marketingeszközökkel igenis érhetnek el jelentős üzleti sikereket! Nem diploma és nem pénz, hanem józan paraszti ész, kreativitás és jó szemlélet kell hozzá!

Mit ér a Díj?

1. A győztessel Wolf Gábor kb 50 perces audio-interjút készít, melyet a későbbiekben mindkét fél szabadon használhat fel saját marketing és PR céljaira – azonnali bevetésre kész nagyágyú a személyes márka építéséhez.
2. Egy félnapos személyes konzultáció – nevezhetjük mastermind találkozónak is - Wolf Gáborral és az általa meghívott marketing tanácsadókkal, ami kivédhetetlenül egy alapos üzlti ebédbe torkollik.
3. És természetesen a logózott/feliratozott üveg kupa – amit az eddigi győztesek nem a kandalló párkányára, vagy a széfjükbe tettek, hanem oda, ahol az ügyfeleik és kollégáik naponta látják. Ahogy egyikük mondta: “Íme, bizonyság, hogy jó úton járunk!”

Kkv-s, indulj!

A díjért kizárólag olyan kis és középvállalkozások vagy egyéni vállalkozók indulhatnak, akik:
- saját maguk, reklám- illetve marketingügynökség bevonása nélkül valósították meg azokat a marketingfeladatokat, amiket a versenyprezentációjukban bemutatnak (tanácsadó illetve alvállalkozó bevonása ebbe nem tartozik bele)
- nem a reklám-, pr- vagy marketingszakmában tevékenykednek (tehát nem a marketingszakma szereplői)
- ellenőrizhető, bejegyzett, legális vállalkozást üzemeltetnek

Így zajlik a verseny

Az alapító tanácsadói segítségével minden évben meghívásos alapon választja ki a legeredetibb és mindenki számára alkalmazható konkrét, hasznos mintákat bemutató 4-6 jelöltet, akik a Marketing Szuperkonferencia keretében tartott prezentációjukkal indulnak a versenyen. A versenyzők egyenként 10-10 perces prezentációjában azokat a speciális kisvállalati marketing eszközeit mutatják be, amelyekkel nehéz gazdasági időszakban, hátrányokkal küzdve is boldogultak és sikeresek maradtak.

Csak győztes van

A legutolsó prezentáció után a közönség önkéntes alapon, írásban leadott annonim szavazataival dönti el, ki kapja meg abban az évben a díjat?
A díjat a legtöbb voksot kapó versenyző kapja meg, holtverseny esetén megosztva, hiszen nem sorrendet akarunk felállítani, hanem elismerni azt, aki és ami értékes minta mindannyiunk számára.

2015-ben az Év Marketingese:


Szalai Gabriella, AngolNyelTanítás.hu

...aki bocsánatot kért a NAV-tól, majd egy hónap alatt lezavart egy 4 elemből álló vetésforgó kampányt, és 36 nap múlva
A győztes prezentációját itt nézheted meg:

Egy fotó a szuper csapatról, amikor még nem tudták, idén ki viszi el a díjat:

Az Év Marketingese HALL OF FAME

Az elmúlt évek győztesei

2008: Fülöp Zoltán, kkv PR tanácsadó-szakértő – „Kelet-Európa leghitelesebbje”

A díj elnyerését követően hatalmas lépésre szánta el magát: munkavédelmi cégéből „kiszállt”, passzív tulajdonosként elindította új, régóta dédelgetett tervét, vállalkozását: a kkv PR tanácsadással foglalkozó, Hírnévügynökség nevű cégét. (Nem mellesleg megfogadta: ha nyer, másnap leszokik a dohányzásról. Szavának állt, azóta se gyújtott rá!) Békéscsabai polgárként a Csabai Kolbász PR lelke, Új Péter, az Index alapítója pedig Kelet-Európa leghitelesebb PR-osának nevezte… www.reklamtolacimlapig.hu

2009: Juhász Attila, a munkaruha piac nagymestere – aki a mély vízbe vetette magát

Bár kimagasló győzelmet aratott munkaruházati vállalkozása hősies történetével, valószínűleg azzal írta be magát a történelemkönyvbe, hogy betartotta, amit a színpadon megígért: amikor győzött, beugrott a konferenciaközpont jéghideg vizű medencéjébe!

Hanganyag: Juhász Attila

2010: Varga Zoltán - a vevő- átnevelés specialistája

Zoltán létrehozta az Első Magyar Bútorüzlet Hálózatot ahol a magyar bútor kereskedők magyar termékeket megbízható, egyértelmű és világosan kiszámítható feltételrendszerben magyar viszonylatban is kiváló áron és minőségben tudnak kínálni vásárlóiknak. Zoltán legfontosabb célja az volt, hogy a díj elnyerésével megerősítse a csapatát és a Bútorhálózat tagjait: sikerült neki!

www.divian.hu www.sikeresbutoruzlet.hu www.butorhalozat.hu


Hanganyag: Varga Zoltán
Videó 1: Youtube
Videó 2: Youtube

2011: Prech Tamás Zsolt, a Hűha termékek megteremtője

Elunta, hogy vannak ajtók, ahová soha nem tudja betenni a lábát – ezért bedobott egy papír repülőgépet – szó szerint! (például a Family Frost-hoz). Azóta a „Vevőinváziót” hozó termékek specialistájaként neve azonos lett a kreatív DM termékekkel. A Marketing Expo állandó kiállítójaként standjuknál máris kézbe veheted védjegyes alkutásait, a „Hűha termékeket”.

www.mediapress.hu


Hanganyag: Prech Tamás Zsolt

A 2012: „Marchello”, polgári nevén Jónás Márton – aki az első gimnazista ügyfelünk volt

Nappal fogorvostan-hallgató, éjjel domain név-varázsló, a harmadik életében pedig az ország legfiatalabb és legjobban fizetett bűvészeként nyerte el a díjat. Azóta saját vállalkozásai menedzselése közben David Copperfielddel is kezet rázott már személyesen és saját klinikáját építi.

Jónás Márton
Hanganyag: Jónás Márton

2013: Kreisz Eszter, német fogorvosok magyar fogtechnikája - a „marketing-tájfun”

Idén először nyerte meg hölgy a versenyt (Már éppen ideje volt!)

Eszter azzal a lenyűgözően összeszedett, tudatos marketing hadjárattal tarolta le a szavazatokat, amivel megfeneklett cégét 5 hónap alatt újraélesztette. A tavalyi Marketing Expora még kétségbeesésből jött el – ott kért 2-3 konzultációt, átrágta magát 3-4 tananyagunkon - és márciusra egy virágzó cég elképesztő marketing történetét mesélte el a színpadról.

www.friktionsguru.de

Videó: Youtube

…és….

2014-ben először megosztva: Blaner Attila és Fekete Gábor nyerték a versenyt!

Ilyen még nem volt: a közönség hajthatatlanul ragaszkodott a döntéséhez, és egyformán méltónak ítélte:

Blaner Attilát, a karikagyurumost.hu minden kudarcból talpraálló tulajdonosát,
és
Fekete Gábort, aki elképesztően szórakoztató videóival 75-80%-os konverziójú kampámyokban oktatja az angol nyelvet: goangol.hu


Reggel, amikor még nem tudtuk, mi lesz…

…és este, amikorra a közönség eldöntötte, hogy két győztest akar.

Hanganyag: Blaner Attila
Hanganyag: Fekete Gábor

2016-ben Te is szavazol???

A verseny helyszíne: a Marketing Szuperkonferencia,
2016. május 5-6.

Sajtómegjelenések:

Nyelviskola és egy online kereskedő lett az Év Marketingese (forrás: HVG.hu)
Megválasztották az év marketingesét (forrás: VG.hu)
Az Év Marketingese díj (forrás: Orientpress.hu)
Varga Zoltán, az év marketingese (forrás: Itbusiness.hu)
Értékesítést támogató marketing (forrás: Vallalkozas-online.hu)
Érezzék jobban magukat! (forrás: Markamonitor.hu)